اتفاق عجیب در ماجرای محرومیت کاپیتان پرسپولیس

به گزارش مجله حیات، تازه فردای بازی پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان که سیدجلال محروم بود و بازی نکرد حکم کمیته استیناف به باشگاه پرسپولیس رسید و تعیین شد که محرومیت کاپیتان پرسپولیس بخشیده نشده است.

اتفاق عجیب در ماجرای محرومیت کاپیتان پرسپولیس

به گرارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس بعد از حکم کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات ملاقات پرسپولیس - سپاهان و پرسپولیس - استقلال به کمیته استیناف شکایت کرد. بر اساس حکم کمیته انضباطی سید جلال حسینی یک جلسه و فرشاد فرجی دو جلسه محروم شدند.

پرسپولیس به کمیته استیناف شکایت کرد اما از همان ابتدا تعیین بود که محرومیت سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی بخشیده نمی گردد.

به هر حال پرسپولیس شکایت خود را مطرح نمود و عجیب اینکه تازه فردای بازی پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان که سیدجلال محروم بود و بازی نکرد حکم کمیته استیناف به باشگاه پرسپولیس رسید و تعیین شد که محرومیت کاپیتان پرسپولیس بخشیده نشده است.

قبلاً هم نوشتیم که محل کمیته انضباطی با کمیته استیناف در فدراسیون فوتبال فاصله چندانی ندارد و نهایتاً دو طبقه است اما به هر حال فرایند های اداری معمولا طول می کشد و در این مورد هم رای کمیته استیناف تازه بعد از بازی پرسپولیس و ذوب آهن اعلام شد.

هرچند که یحیی گل محمدی خوب می دانست که نباید در بازی با ذوب آهن هم روی سیدجلال حساب باز کند چرا که مطمئن بود محرومیت او بخشیده نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 837

به "اتفاق عجیب در ماجرای محرومیت کاپیتان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در ماجرای محرومیت کاپیتان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید