اجرای بزرگترین اثر نقاشیخط کلاسیک آیینی کشور در باغ فردوس

به گزارش مجله حیات، بزرگترین اثر نقاشیخط کلاسیک آیینی کشور در باغ فردوس در چند لایه فضاسازی در ایام اربعین به اجرا درآمد.

اجرای بزرگترین اثر نقاشیخط کلاسیک آیینی کشور در باغ فردوس

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پروژه، گروه فرهنگی فردوس به یاری کسری کرکزی اربعین سال جاری در محوطه باغ فردوس تهران، بزرگترین اثر نقاشیخط کلاسیک آیینی کشور را به ابعاد 8 متر مربع به اجرا درآورد.

امیرحسین وحیدی قهرودی در این باره گفت: حدود 2 ماه پیش به همراه دوست گرانقدرم کسری کرکزی مدیریت انجمن خوشنویسان واحد فرمانیه تصمیم گرفتیم تا در اربعین سال جاری تصویر عشق را از دریچه ای نو به نگاه عاشقان امام حسین (ع) بتابانیم. این تابلوی نفیس در ابعاد 4 متر مربع در 2 متر مربع است و با متریال ترکیب مواد و اکریلیک، در چند لایه فضاسازی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: گروه فردوس تمام همت خود را به کار گرفته است تا در حد توان خود فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی هر روز قوی تر و اثر گذار تر در سبک زندگی مردم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 398

به "اجرای بزرگترین اثر نقاشیخط کلاسیک آیینی کشور در باغ فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بزرگترین اثر نقاشیخط کلاسیک آیینی کشور در باغ فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید