انتشار بازی Hitman تا سال 2016 تاخیر خورد

به گزارش مجله حیات، بازی Hitman با تاخیری 3 ماهه از 8 دسامبر 2015 به یک روز نامشخص در مارس 2016 تغییر کرده است. توسعه دهنده بازی Hitman دلایلی را برای این تاخیر عنوان کرده است.

انتشار بازی Hitman تا سال 2016 تاخیر خورد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بله، متاسفانه یکی دیگر از عناوین مورد انتظار سال 2015 تا سال آیندهتاخیر خورد! اینبار نوبت بازی Hitman است تاتاخیری چند ماهه را پشت سر بگذارد. Square Enix این خبررا امروز با انتشار یک پست در وبلاگ رسمی بازی گفت.

با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، تاریخ عرضه ریبوت Hitman با تاخیری 3 ماهه از 8 دسامبر 2015 به یک روز نامشخص در مارس 2016تغییر کرده است. Interactive (توسعه دهنده بازی) دروبلاگ خود دلیل تاخیر را اینگونه ذکر کرد: این چند ماه فرصت اضافه به ما کمک می کند تا تعداد محتویات روز عرضهبازی را از آن چیزی که برنامه ریزی کرده بودیم بیشتر کنیم. پس ار عرضه بازی هم سعیبر این داریم تا با انتشار به روزرسانی های متعدد بازی را به آن چیزی که همهمی خواهند تبدیل کنیم. این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم !

همچنین در ادامه Interactive مقیاس ماموریت Paris Showstopper در ایننسخه را با Hitman Absolution مقایسه کرد. همانطور که در تصویر زیر مشخص است تعداد بسکمک از چالش ها، اتاق ها و افراد 6برابر ماموریت درون Hitman Absolution شده اند !

در ادامه می توانید این مقایسه را در قالب یک تصویر مشاهده کنید :

ریبوت Hitman در فرانسه، مراکش و ایتالیا جریان خواهد داشت. این عنوان در تاریخ مذکور تنها به صورتدیجیتالی عرضه می شود و سپس به مرور زمان کامل تر و در نهایت با یک نسخهکامل و نهایی به بازار بازی های فیزیکی اضافه خواهد شد. در این نسخه آزادی عملکاملی خواهید داشت و بر خلاف نسخه های قبلی این بار می توانید خودتان روش مبارزه راانتخاب کنید. این شما هستید که مخفی کاری را از روش های پر سر و صدا تفکیک می کنیدو روشی تازه را وجود می آورید. عنوان Hitman بر رویکنسول های نسل هشتمی (PlayStation 4) و (Xbox One) و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

منبع: Gamefa

منبع: setare.com
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 94

به "انتشار بازی Hitman تا سال 2016 تاخیر خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بازی Hitman تا سال 2016 تاخیر خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید