اینجا باغ وحش نیست هر کس هر رفتاری را انجام دهد

به گزارش مجله حیات، رفتا زشت مدافع استقلال صدای سرمربی جوان این تیم را درآورد.

اینجا باغ وحش نیست هر کس هر رفتاری را انجام دهد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تمرین امروز (سه شنبه) استقلال تحت الشعاع یک اتفاق عجیب نهاده شد. در اواسط این تمرین محمد دانشگر که بسیار عصبی به نظر می آمد بر سر تصاحب توپ با همبازیانش بگو مگو نموده و بدون توجه به کادرفنی تمرین را رها و راهی رختکن می گردد.

فرهای مجیدی که اصلا انتظار این حرکت غیر حرفه ای و بچه گانه را از مدافع تیمش نداشت با سوت خود تمرین را متوقف نموده و بلند می گوید: اینجا باغ وحش نیست که هر کس به خودش اجازه دهد هر رفتاری را انجام دهد. اینجا استقلال است و بازیکنی اگر بخواهد چنین رفتارهایی از خود نشان دهد جایی در تیم من نخواهد داشت. دانشگر از نظر من از تیم اخراج و 20 درصد قراردادش هم کسر خواهد شد.

تمرین آبی پوشان بعد از این اتفاق ادامه پیدا میکند و مجیدی از مسئول رسانه ای تیمش می خواهد خبر اخراج دانشگر از سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام گردد تا بقیه نفرات درس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 310

به "اینجا باغ وحش نیست هر کس هر رفتاری را انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا باغ وحش نیست هر کس هر رفتاری را انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید