بال های جدید کاپیتان آمریکا چقدر قوی هستند؟

به گزارش مجله حیات، لباس بال دار جدید کاپیتان آمریکا که با استفاده از فناوری واکاندا و ویبرانیوم ساخته شده، سریع تر و محکم تر است و می تواند برای حملات سخت استفاده شود.

بال های جدید کاپیتان آمریکا چقدر قوی هستند؟

فالکون و سرباز زمستان بال های جدیدی را برای سم ویلسون، که حالا به عنوان کاپیتان آمریکای جدید شناخته می شود به نمایش گذاشت که قدرت او را افزایش می دهد.

این لباس جدید که با رنگ های قرمز، سفید و آبی (رنگ های پرچم ایالات متحده آمریکا) تزئین شده ، با استفاده از فناوری واکاندا و با اجزای ویبرانیوم ساخته شده است. به نظر می رسد که این امر باعث افزایش قدرت چشمگیر لباس ویلسون شده باشد.

سم ویلسون با این لباس ارتقا یافته و پوشش نمادین کاپیتان آمریکا، کارهای بزرگی انجام می دهد که قبلا نمی توانست. با این که این بال های ارتقا یافته نیز آسیب پذیر هستند، اما امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار او قرار می دهند.

بال های اولیه ویلسون می توانستند سپری تشکیل دهند که از او در برابر سلاح های کوچک محافظت کند. با این که سبک و آیرودینامیکی بودند، اما به اندازه کافی مقاوم بودند تا از او محافظت کنند. بال های جدید بخشی از یک لباس زرهی هستند که آن را از لباس استیو راجرز کاپیتان آمریکا متفاوت می کند. نیروی چشمگیر این بال های سبک تر ناشی از سرعت افزایش یافته آن ها است که به محافظت از کاپیتان آمریکا نیز کمک می کند.

بال های جدید کاپیتان آمریکا سبک تر و نازک تر هستند، می توانند زیر آب بهتر کار کنند و دارای سلاح های قوی تری است. لبه بال ها ظریف است و به ویلسون این امکان را می دهد تا آن ها را به عنوان تکیه گاه در بتن فرو کند. حتی بتن کم کیفیت هم برای این کار به فشار زیادی در هر اینچ مربع نیاز دارد که این نشان دهنده دوام و قدرت بالای بال ها است.

بال های اولیه فالکون به دلیل ضعف و حساسیت در مفاصل شکسته شدند (جان واکر این کار را کرد)، در بال های جدید هم هنوز نقطه ضعف هست اما سو ء استفاده از آن بسیار سخت است.

مزیت دیگر طراحی شده در بال های جدید، توزیع نیرو است. ویلسون به دلیل خواص ضد ضربه ویبرانیوم، می تواند از لباس خود برای مواردی فراتر از حملات جزئی استفاده کند.

پیش از این، استفاده از نیروی حرکت بال ها برای هل دادن یک جسم سنگین، فشار زیادی را به لباس و اجزای حساس آن وارد می کرد. بال های اولیه برای به حداقل رساندن مقاومت به باد طراحی شده و برای مقاومت در برابر نیروهای مخرب و ویرانگر ساخته نشده بودند.

ویلسون می تواند با کمک اجزای ویبرانیوم به پخش نیروی ضربات وارده، بدون نگرانی از شکستن بال ها استفاده کند. همان طور که بازوی باکی به او اجازه می دهد از تمام قدرت خود استفاده کند، لباس جدید ویلسون هم به او این امکان را می دهد تا از قدرت بال ها نهایت استفاده را ببرد. این ها فقط نمونه هایی از قدرت هایی است که تنها در صحنه های کوتاهی که کاپیتان آمریکا لباس ارتقا یافته را به تن داشت، تعیین شد.

این احتمال وجود دارد که مزایا یا ابزارهای بیشتری وجود داشته باشد که ویلسون هنوز آن ها را کشف نکرده ، یا اعتماد به نفس کافی برای استفاده کامل از آن ها را نداشته است. او مدتی آموزش دید تا استفاده از سپر را یاد بگیرد، اما درست تا قبل از رفتن به جنگ نیویورک جعبه لباسش را باز نکرد.

فالکون و سرباز زمستان ابزاری قدرتمند در اختیار کاپیتان آمریکا قرار داده تا با پوشش جدیدش درست عمل کند. قدرت کامل بال ها هنوز تعیین نشده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 833

به "بال های جدید کاپیتان آمریکا چقدر قوی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بال های جدید کاپیتان آمریکا چقدر قوی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید