به وزیر و دولت تبریک می گویم، یک جام دیگر به تیم شان هدیه دادند!

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمان لیگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفی شامگاه امروز یکشنبه ملاقات سوپرجام فوتبال ایران را در استادیوم آزادی برگزار کردند که این ملاقات با فزونی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به سرانجام رسید. عیسی آل کثیر (61) برای پرسپولیس گل زد.

به وزیر و دولت تبریک می گویم، یک جام دیگر به تیم شان هدیه دادند!

رسول خطیبی پس از ملاقات سوپر جام، گفت: بازی تمام شد اما به آن عده تبریک می گویم که با انواع و اقسام کارشکنی ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند.

وی اضافه نمود: به دولت و وزارت ورزش تبریک می گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم شان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما تاوان می دهیم؛ تاوانِ خصوصی بودن و تاوان شهرستانی بودن. همه چیز از نحوه برگزاری، داوری و … معین بود. یک نمونه آن در صحنه گل تیم حریف نمایان گشت و سر و صدا و خوشحالی سکوها هم معین شد که طرفدار را با عنوان عوامل برگزاری وارد استادیوم نموده بودند.

خطیبی یادآور شد: نمی خواهم کسب این جام از سوی پرسپولیس را زیر سوال ببرم و کاری با این باشگاه ندارم، چون الان هر حرفی که بزنم توجیه است و در آینده همه چیز معین و عیان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 868

به "به وزیر و دولت تبریک می گویم، یک جام دیگر به تیم شان هدیه دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به وزیر و دولت تبریک می گویم، یک جام دیگر به تیم شان هدیه دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید