ترجیح ترامپ به گلف بازی به جای حضور در نشست بحران کرونا رهبران گروه 20

به گزارش مجله حیات، ترامپ دقایقی در افتتاحیه نشست مجازی رهبران گروه 20 حاضر شد و سپس این نشست را ترک کرد و به باشگاه گلف خود رفت.

ترجیح ترامپ به گلف بازی به جای حضور در نشست بحران کرونا رهبران گروه 20

دونالد ترامپ دیروز دقایقی را در نشست مجازی افتتاحیه سران گروه20 (جی 20) شرکت کرد اما در ادامه نشست ترجیح داد به باشگاه گلف خود در ویرجینیا برود.

به گزارش خبرنگاران، رییس جمهور آمریکا در شرایطی که کشورش در روز برگزاری نشست مجازی سران گروه بیست رکورد 198 هزار و 500 مبتلا به کرونا در یک روز را زد، حاضر نشد در نشست مجازی سران گروه 20 درباره بحران پاندمی (همه گیری جهانی) کرونا حاضر شود و به جای آن به باشگاه گلف خود در ویرجینیا رفت.

حضور (دیروز) ترامپ در باشگاه گلف خود در ویرجینیا به جای شرکت در جلسه بحران کرونا رهبران گروه بیست/عکس: گتی ایمجز

ترامپ در بخشی هم که در این نشست حضور داشت در حال و هوای انتخابات اخیر آمریکا سیر می کرد و به طعن و کنایه به رهبران حاضر در نشست گفت که حالا حالاها رییس جمهور آمریکا خواهد ماند.

او همچنین در دقایقی که در این نشست مجازی حضور داشت همچنان مشغول توییت کردن جملات با طعن و کنایه درباره انتخابات اخیر و آنچه که تقلب انتخاباتی گسترده و دزدیدن آرای خودش می نامد بود.

در حالی که سخنان غالب رهبران حاضر در نشست گروه بیست بر بحران جهانی کرونا و ضرورت توزیع عادلانه واکسن در جهان برای مهار همه گیری متمرکز بود اما ترامپ در سخنان خود بدون اشاره به بحران جهانی کرونا، اقتصاد و ارتش کشورش را تحسین کرد و درباره کرونا هم صرفا به این نکته اشاره داشت که واکسن کرونا خیلی سریع در آمریکا و در دورانی که او در جایگاه ریاست جمهوری کشورش بوده، آماده شده است.

ترامپ پس از ایراد سخنرانی ترجیح داد در ادامه نشست گروه بیست نباشد و در نشست تخصصی رهبران جهان درباره راه های مقابله جهانی با ویروس کرونا غایب بود و به جای آن به باشگاه گلف خود در ویرجینیا رفت.

گلف بازی (دیروز)ترامپ در ویرجینیا/گتی ایمجز

یک منبع گروه بیست درباره سخنرانی ترامپ در نشست مجازی رهبران این گروه، به گاردین گفت سخنرانی ترامپ نامتناسب و بی مورد با فضای نشست بود. وی اضافه نمود: در حالی که غالب رهبران جهان درباره بحران جهانی کرونا و موضوعات جهانی مرتبط با مرگ و زندگی آدم ها سخن گفتند ترامپ از دستاوردهای دولت خود و ارتش و اقتصاد آمریکا تعریف و تمجید کرد.

بی علاقگی ترامپ به صحبت درباره بحران جهانی کرونا در حالی است که ایالات متحده آمریکا در صدر جدول آسیب دیدگان جهانی از این ویروس نشسته است.

بسیاری از منتقدان داخلی ترامپ، عملکرد دولت او در مقابله با کرونا را ضعیف و پراشتباه دانسته و بسیاری از ناظران یکی از دلایل شکست او از جو بایدن در انتخابات اخیر آمریکا را ناشی از همین عملکرد ضعیف می دانند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 506

به "ترجیح ترامپ به گلف بازی به جای حضور در نشست بحران کرونا رهبران گروه 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجیح ترامپ به گلف بازی به جای حضور در نشست بحران کرونا رهبران گروه 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید