تضمین درآمد ماهیانه ثابتبرای تمام کانادایی ها در صدر اولویت های نمایندگان لیبرال

به گزارش مجله حیات، درست در حالیکه دولت جاستین ترودو دارد برنامه های خود را برای یاری به مردم در مقابله با پاندمی کووید-19 و بازسازی اقتصاد آسیب دیده نهایی می نماید، برنامه هایی جدید از مجلس سربرآورده است. این برنامه ها برای تضمین درآمد پایه برای تمام کانادایی ها از سوی نمایندگان مجلس لیبرال مطرح شده است.

تضمین درآمد ماهیانه ثابتبرای تمام کانادایی ها در صدر اولویت های نمایندگان لیبرال

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

نمایندگان لیبرال از دولت خواسته اند این ایده را در مجمع ملی این حزب که به زودی برگزار می گردد در اولویت آنالیز قرار دهد. نمایندگان آنقدر این ایده را مهم تلقی می نمایند که آن را به عنوان راه چاره شاخص خود انتخاب نموده اند. همین موجب می گردد تا این ایده به صورت تضمینی برای مباحثه و رای گیری در این مجمع که بین روزهای دوازدهم تا پانزدهم نوامبر برگزار می گردد، مطرح گردد.

این ایده از جمله 50 راه چاره اولویت دار از سوی سازمان های استانی و حوزه ای دولت و کمیسیون های مختلف است که از شنبه به مدت دو هفته به صورت آنلاین توسط لیبرال ها آنالیز می گردد.

فشار برای متحول کردن شبکه حمایت اجتماعی کانادا درست در حالی وارد شده که دولت لیبرال خود را برای یک سخنرانی عظیم در روز بیست وسوم سپتامبر آماده می نماید. دولت می خواهد در این سخنرانی برنامه های خود برای محافظت از کانادایی ها در دوران پاندمی را تبیین کند. این در حالی است که پاندمی نیز بعد از تابستانی نسبتا آرام و بهبود اقتصادی، دوباره در حال تشدید است.

پاندمی مشکلاتی را در سیستم حمایت اجتماعی کانادا آشکار نموده، مخصوصا در برنامه بیمه استخدام که نتوانست به میلیون ها کانادایی یاری کند و آنها در زمان بسته شدن کسب و کارها در مارس بدون درآمد ماندند.
دولت برای پر کردن جای خالی آن به سرعت یاری اقتصادی اضطراری کانادا را مطرح و ماهی 2 هزار دلار به افرادی که کار خود را از دست دادند یاری کرد. نمایندگان مجلس این برنامه را برنامه ای پیشرفت گرا و متحول نماینده خواندند که از 8.5 میلیون کانادایی حمایت کرد و توانست هم موثر و هم محبوب باشد.

حامیان حقوق مردم امیدوار بودند این برنامه در نهایت تبدیل به یک برنامه درآمد پایه تضمین شده دائمی گردد، اما حالا این برنامه در حال به اتمام رسیدن است و یک بیمه اشتغال بهتر و انعطاف پذیرتر جایگزین آن خواهد شد.

با وجود اینکه تعدادی از وزرا در ابتدا گفته بودند شاید CERB بتواند راه را برای برنامه درآمد پایه تضمینی هموار کند، چهره های داخلی دولت حالا می گویند در حالیکه پاندمی ادامه دارد، چنین اصلاحات عظیمی عملی نیست.

با این حال، نمایندگان می گویند پاندمی فرصتی خاص برای بازتفکر درباره کانادای فردا ایجاد نموده است. آن ها همچنین می گویند درآمد پایه تضمینی ثبت درخواست دریافت یاری اقتصادی را برای کانادایی های نیازمند تسهیل می نماید، هزینه های اجرایی را کم می نماید و در عین حال ثباتی به کانادایی ها می دهد که کلید برابری فرصت، رفاه و وقار است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 349

به "تضمین درآمد ماهیانه ثابتبرای تمام کانادایی ها در صدر اولویت های نمایندگان لیبرال" امتیاز دهید

1 کاربر به "تضمین درآمد ماهیانه ثابتبرای تمام کانادایی ها در صدر اولویت های نمایندگان لیبرال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضمین درآمد ماهیانه ثابتبرای تمام کانادایی ها در صدر اولویت های نمایندگان لیبرال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید