تعویق انتخابات صربستان به خاطر شیوع ویروس کرونا

به گزارش مجله حیات، کمیسیون دولتی انتخابات صربستان انتخابات سراسری این کشور را که قرار بود اواخر آوریل برگزار شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته است.

تعویق انتخابات صربستان به خاطر شیوع ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون دولتی انتخابات صربستان روز دوشنبه اعلام کرده است که انتخابات سراسری این کشور که قرار بود 26 آوریل برگزار شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا به تاخیر خواهد افتاد.

صربستان به خاطر شیوع ویروس کرونا حالت فوق العاده اعلام کرده است.

این کمیسیون با انتشار بیانیه ای افزود: همه ضرب الاجل های مربوط به فرایند برگزاری انتخابات پس از پایان شرایط فوق العاده اعلام خواهد شد.

آلکساندر ووسیچ رئیس جمهور صربستان و رهبر حزب ترقی خواه این کشور روز یکشنبه به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حالت فوق العاده اعلام کرده است.

دولت صربستان دستور تعطیلی همه مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه ها را تا پایان ترم تحصیلی فعلی صادر کرده است. ارتش صربستان برای حفاظت از بیمارستان ها مستقر شده و پلیس صدها نفر را در قرنطینه زیر نظر دارد.

صربستان به افراد مسن بالای 85 سال دستور داده است تا در خانه های خود بمانند. صربستان پیش از این مرزهای خود را به روی اتباع خارجی بسته است. مقام های بهداشت و سلامت این کشور تا به امروز ابتلای 57 نفر را به ویروس کرونا تایید کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 58

به "تعویق انتخابات صربستان به خاطر شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق انتخابات صربستان به خاطر شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید