تغییر وزن آزادکار المپیکی برای جبران ناکامی

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، در حالی که رضا اطری آزادکار عنوان دار وزن 57 کیلوگرم کشورمان مدتها برای حضوری پیروز در رقابت های قهرمانی کشور برنامه ریزی نموده بود در یکقدمی فینال اسیر اضافه وزنش شد. اطری که برای حضور در فینال باید دوباره وزن کشی می کرد، نتوانست سر وزن برسد و بدین ترتیب شانس حضور در قهرمانی آسیا را هم از دست داد. وی قرار بود برای کسب عنوان قهرمانی کشور در فینال به مصاف رضا مؤمنی برود که اینگونه نشد.

تغییر وزن آزادکار المپیکی برای جبران ناکامی

به همین دلیل رضا اطری در واکنش به این اتفاق به سایت فدراسیون کشتی گفت: کشتی های خوبی را در مرحله مقدماتی گرفتم و با شکست تمامی رقبا به فینال راه یافتم، اما وزن کم کردن بسیار برایم سخت بود و نتوانستم برای وزن کشی امروز خود را سر وزن برسانم و احساس کردم که اگر بخواهم به هر نحوی وزن خود را پایین بیاورم سلامتی خود را در خطر می اندازم.

قهرمانی کشتی آسیا در انتها گفت: از لحاظ فنی و تکنیکی در شرایط خوبی هستم اما متأسفانه تنها نقطه ضعف من وزن کم کردن های زیاد و تحلیل رفتن بدنی در مبارزات به علت همین موضوع بود که دیگر تصمیم گرفتم که شانس خود را در وزن 61 کیلوگرم امتحان کنم. امیدوارم بتوانم در وزن نو به موفقیت برسم.

به گزارش خبرنگاران، یکی از اتفاقات عجیب و کم سابقه در این دوره از رقابت های کشتی آزاد قهرمان کشور در گرگان، عدم حضور بعضی از کشتی گیران در وزن کشی روز دوم مسابقات بود. البته در مجموع 18 آزادکار در طول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزن کشی نکردن که علت آن شکست در دور مقدماتی و یا نرسیدن سر وزن بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1176

به "تغییر وزن آزادکار المپیکی برای جبران ناکامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر وزن آزادکار المپیکی برای جبران ناکامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید