توضیحات وزیر علوم درباره علت فوت 2 دانشجو

به گزارش مجله حیات، منصور غلامی درباره بعضی اخبار مبنی بر فوت چند دانشجوی دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم به علت ابتلا به ویروس کرونا، گفت: 2 نفر از دانشجویان دانشگاه های مستقر در تهران فوت کردند که یکی از آن ها اهل شهرستان گرمسار از استان سمنان بود و محل سکونت دانشجوی دیگر هنوز معین نیست.

توضیحات وزیر علوم درباره علت فوت 2 دانشجو

وی در تبادل نظر با ایرنا اضافه نمود: در حال حاضر هیچ دانشجویی در دانشگاه های وزارت علوم حضور ندارند و از شرایط سلامت همه آن ها که در کشور پراکنده هستند، اطلاع نداریم.

سیما سادات لاری معاون فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در نشست خبری مجازی اعلام نمود که چند دانشجو از دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

دانشگاه های کشور بلافاصله بعد از شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه 98 تا به امروز کلاس های درس حضوری خود را تعطیل نموده اند و این روز ها دانشجویان با کلاس های الکترونیک، ترم جاری را پیش می برند.

با اینکه زمان آغاز کلاس های درس به دانشگاه ها واگذار شده است، اما پیش از این، منصوره سادات صادقی مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان به ایرنا اعلام نمود که دانشجویان بلافاصله بعد از بازگشایی مجدد دانشگاه ها مورد غربالگری ویروس کرونا قرار می گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 138

به "توضیحات وزیر علوم درباره علت فوت 2 دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزیر علوم درباره علت فوت 2 دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید