جلد چهارم از پرفروش ترین مجموعه فانتزی ایرانی به چاپ دوم رسید

به گزارش مجله حیات، رمان هَبذُوَل چهارمین جلد از پرفروش ترین مجموعه فانتزی ایرانی، از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ دوم رسید.

جلد چهارم از پرفروش ترین مجموعه فانتزی ایرانی به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، رمان هَبذُوَل در ادامه رمان های هفت جن، لوثیا و صخور نوشته شده و کتابستان معرفت آن را روی پیشخوان کتاب فروشی ها آورده است. هبذول که فروردین 1399 برای اولین بار چاپ شد، در فاصله کمتر از چهار ماه، به چاپ دوم رسید.

داستان هبذول نیز در ادامه داستان های قبلی این مجموعه، به اتحاد و تقابل انسان ها و دیگر موجودات ماورائی می پردازد. پس از دریا، کوهستان و جنگل، این بار نوبت نوبت کویر و موجودات آن رسیده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: معطل نکردم، دست جوان را گرفتم و بالا رفتم. و به محض آن که پایم بر سنگ سفید مدور نهاده شد، حروف منقوش روی سنگ در تلالوی عجیبی درخشیدند... درخششی که با همه که تا به رخشش هایی که تا به حال دیده بودم فرق داشت، این درخشش زنده بود و سیال. انگار موجودی زنده حجم تنش باز گردد و من نقره های سیال را می دیدم.

چاپ دوم این کتاب در 484 صفحه و با قیمت 70 هزار تومان روی پیشخوان کتاب فروشی ها آمده است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 358

به "جلد چهارم از پرفروش ترین مجموعه فانتزی ایرانی به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلد چهارم از پرفروش ترین مجموعه فانتزی ایرانی به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید