جمع آوری یک تن گوشت کشتار غیر مجاز

به گزارش مجله حیات، مدیر دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از جمع آوری یک تن گوشت کشتار غیر مجاز در بازرسی های سطح شهر طی ده روز گذشته اطلاع داد.

جمع آوری یک تن گوشت کشتار غیر مجاز

به گزارش از ، کرمیان مدیر دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : ذبح های غیر مجاز در منطقه پردیس و دولت آباد جمع آوری شده که در برخورد متخلفان با اکیپ های بازرسی یک نفر از نیرو های دام پزشکی مجروح شد.

او گفت : در این مدت 4 دستگاه خودرو که بدون پروانه بهداشتی و بدون تجهیزات مناسب اقدام به حمل گوشت می کردند، توقیف و دو مرکز عرضه فراورده های دامی هم پلمب شدند.

مدیر دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه نمود: در یک ماه گذشته هم 3 هزار بازدید از مراکز عرضه و توزیع فراورده های دامی مانند قصابی ها، رستوران ها و کبابی ها انجام شده است.

کرمیان اضافه نمود: طرح برخورد جدی با ذبح غیر مجاز دام از تیرماه شروع شده که با شناسایی نقاط پر چالش شهر در این زمینه گشت های مشترک دامپزشکی با همکاری ادارات مربوطه پیگیر حل این معضل هستند.

او گفت: شهروندان نباید به خاطر پرداخت بهایی کمتر سلامتی خود را به خطر بیاندازند چرا که آثار بیماری های ناشی از مصرف ذبح های غیرمجاز تا سال ها باقی می ماند و هزینه های گزاف درمانی به شهروندان تحمیل می نماید .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 952

به "جمع آوری یک تن گوشت کشتار غیر مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری یک تن گوشت کشتار غیر مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید