حقوق یک ماه برخى از کارگران هفت تپه واریز شد

به گزارش مجله حیات، یکى از فعالان دانشجویى استان خوزستان در توئیتى نوشت: با فشار دادگاه، بازتاب رسانه اى و پیگیرى کارگران، حقوق یک ماه برخى از کارکنان هفت تپه واریز شد.

حقوق یک ماه برخى از کارگران هفت تپه واریز شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، محسن صباغى، فعال دانشجویى و رسانه اى استان خوزستان در صفحه توئیتر خود از پرداخت حقوق معوق کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اطلاع داد.

این فعال دانشجویى در توئیتى نوشت: الحمدلله با فشار دادگاه، بازتاب رسانه اى و پیگیرى کارگران، حقوق یک ماه برخى از کارکنان هفت تپه واریز شد. اما سطح مطالبه کارگران بالاتر از این است! اسدبیگى باید 3 ماه حقوق معوق تمام کارکنان را پرداخت و از حراج کردن اموال و اراضى شرکت دست بردارد...

گفتنى است، امروز 12 تیرماه حقوق فروردین 99، 1500 نفر از پرسنل شرکت هفت تپه پرداخت شده و با احتساب نی بر ها و سایر کارکنان فصلی حدودا 6000 نفر، فروردین 99 در این شرکت مشغول به کار بوده اند؛ با این وجود، حدودا یک چهارم کارکنان امروز حقوق فروردین خود را دریافت نموده اند و سایر کارگران هنوز هم حقوق فروردین را دریافت ننموده اند. ناگفته نماند که مطالبه کارگران این شرکت، پرداخت سه ماه حقوق معوق تمام کارکنان هفت تپه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 265

به "حقوق یک ماه برخى از کارگران هفت تپه واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق یک ماه برخى از کارگران هفت تپه واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید