حیله ای خطرناک برای درمان کرونا ، سفیدکننده ها خوراکی نیستند!

به گزارش مجله حیات، از آنجا که موارد بسیاری از ابتلا به ویروس کرونا در اطراف دنیا مشاهده شده است، این شرایط فرصتی را برای فروشندگان تقلبی ایجاد نموده تا بتوانند محلول های خطرناک سفیدکننده خود را به منظور درمان بیماری های مالاریا، سرطان و حتی اوتیسم به فروش برسانند.

حیله ای خطرناک برای درمان کرونا ، سفیدکننده ها خوراکی نیستند!

از طرفی بعضی ادعا می نمایند که استفاده از محلول کلرید دی اکسید می تواند موجب درمان و محافظت در برابر ویروس کرونا گردد. اما سازمان غذا و دارو FDA هشدار داده است که نه تنها درمان شناخته شده ای برای این ویروس وجود ندارد بلکه این سفیدنماینده های صنعتی می توانند عواقب سنگینی مانند نارسایی کبدی داشته باشند.

محلول معدنی معجزه آسا که به صورت آنلاین در بعضی کشورها به فروش میرسد در واقع ترکیبی از 28 درصد سدیم کلرید در آب مقطر است و به مصرف نمایندگان گفته می گردد تا با اضافه کردن یک اسید مانند آب لیمو یا سرکه به آن، محلول را فعال سازی نمایند.

ویروس کرونا به کلرین دی اکسید حساس است اما این به معنی نوشیدن آن نیست!

نظریه استفاده از کلرین دی اکسید هنگامی اوج گرفت که گفته شد کرونا در لیست پاتوژن های نابود شده توسط محلول کلرین دی اکسید قرار می گیرد. این محلول در واقع به عنوان ضد باکتری و ضدعفونی نماینده در تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد اما مقدار مورد استفاده آن در آب بسیار اندک است و مصرف مستقیم آن بسیار خطرناک است.

به گفته سازمان FDA، هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد استفاده از این محلول های معدنی معجزه آسا می تواند کرونا یا هر بیماری و ویروس دیگری را درمان و یا از ابتلا به آن جلوگیری کند.

sciencealert.com

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 19

به "حیله ای خطرناک برای درمان کرونا ، سفیدکننده ها خوراکی نیستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیله ای خطرناک برای درمان کرونا ، سفیدکننده ها خوراکی نیستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید