خبرنگاران آزمایش جعلی کرونا پروازهای دبی به دانمارک را تعطیل کرد

به گزارش مجله حیات، تهران-خبرنگاران- دانمارک به مدت پنج روز، پروازها از دبی را به علت استفاده امارات از آزمایش های جعلی کرونا متوقف کرد.

خبرنگاران آزمایش جعلی کرونا پروازهای دبی به دانمارک را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربی، وزارت حمل و نقل دانمارک امروز آدینه خاطرنشان کرد که پروازهای از مبداء دبی را برای پنج روز به علت مسائل احتمالی بعدی ناشی از تست های تقلبی کرونا اجرا شده در دبی متوقف نموده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت امارات روز گذشته (پنجشنبه) به خاطر شرایط وخیم و فوق العاده ناشی از انتشار کرونا در این کشور، ناچار شد به طور اضطراری و فوری، واکسیناسیون با واکسن روسی اسپوتنیک وی (Sputnik-V) را برای مهار ویروس کرونا در دستور کار قرار دهد.

امارت دبی در دولت امارات متحده عربی روز پنجشنبه همچنین خاطرنشان کرد به طور موقت همه مجوزهای تفریحی را لغو نموده و در سه هفته گذشته 200 اخطار بهداشتی داده و 20 مرکز تفریحی این امارت را به علت سرپیچی از پروتوکل های بهداشتی کرونایی تعطیل نموده است.

تعدادی از هتل های دبی همچنان باز است اما اجازه ندارند اقدام هایی مانند برپایی نمایشگاه، حراجی یا برنامه های موسیقی داشته باشند.

ویروس کرونا در روزهای اخیر به ویژه از شروع امسال میلادی در امارات انتشار شدیدی یافته است به طوری که روزانه بیش از سه هزار نفر در این کشور کم جمعیت (تقریبا 10 میلیون نفری) مبتلا شده اند. تا به امروز مجموع مبتلایان در امارات بیش از 263 هزار و تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا 770 تن بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 620

به "خبرنگاران آزمایش جعلی کرونا پروازهای دبی به دانمارک را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمایش جعلی کرونا پروازهای دبی به دانمارک را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید