خبرنگاران استکی: همه مدعیان باید در بوکس قهرمانی کشور حضور یابند

به گزارش مجله حیات، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی بوکس، گفت: همه مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی باید در قهرمانی روی رینگ بروند.

خبرنگاران استکی: همه مدعیان باید در بوکس قهرمانی کشور حضور یابند

علیرضا استکی در خصوص برنامه های تیم ملی در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان، فعالیت های رشته بوکس را بلامانع بدانند، کارمان را شروع می کنیم.

وی اضافه کرد: با هماهنگی رییس و دبیر فدراسیون، تصمیم بر این شد تا در 6 وزنی که قصد حضور در گزینشی المپیک را داریم، انتخابی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: نفرات حاضر در انتخابی را به اسم دعوت خواهیم کرد و تنها نفرات اول هر وزن در اردو باقی می مانند و دانیال شه بخش و شاهین موسوی که سهمیه المپیک را کسب نموده اند نیز به آنان اضافه می شوند.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود کرونا و شرایط موجود، نمی خواهیم ابتدا اردو شلوغ باشد. هر ماه انتخابی خواهیم داشت و مدعیان می توانند با ملی پوشان مبارزه نمایند.

استکی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور دارای اهمیت بالایی است، اضافه کرد: تاکید می کنم که همه مدعیان باید در انتخابی حضور یابند تا نفرات برتر و بهترین ها به اردو برسند و کارمان را ادامه دهیم.

وی در خصوص راه اندازی لیگ بوکس، گفت: لیگ می تواند منبع درآمدی برای مربیان و بوکسورها باشد و بهتر است باشگاه هایی که توان اقتصادی خوبی دارند در لیگ بوکس تیم داری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 209

به "خبرنگاران استکی: همه مدعیان باید در بوکس قهرمانی کشور حضور یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استکی: همه مدعیان باید در بوکس قهرمانی کشور حضور یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید