خبرنگاران تصادف رانندگی در محور سامان 2 کشته داشت

به گزارش مجله حیات، شهرکرد- خبرنگاران- رییس پلیس راه چهارمحال وبختیاری گفت: در یک تصادف رانندگی در محور سامان به تیران 2 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران تصادف رانندگی در محور سامان 2 کشته داشت

سرهنگ غلامعلی نوربخش یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در این حادثه رانندگی که بین 2 دستگاه خودروی وانت پیکان و کامیون رخ داد ،راننده و سرنشین وانت پیکان فوت کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان براساس کارشناسی اولیه بی احتیاطی راننده کامیون و تجاوز به سمت چپ جاده بوده است ، گفت: بررسی نهایی علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.

به گزارش ابرنا، بخشی از جاده تیران به سامان در محدوده شهرستان تیران و کرون بطول حدود 20 کیلومتر به دلیل عرض کم بودن جاده به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود که تعریض آن در دستورکار دولت تدبیر و امید قرار گرفت.

جاده تیران به سامان به عنوان جهت اتصال اصفهان به مناطق گردشگری منطقه بالا دست زاینده رود در چهار محال و بختیاری در روزهای تعطیل شاهد تردد زیاد خودروها است.

بر اساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری فوتی تصافات رانندگی از ابتدای سالجاری تا انتها آذرماه 3 درصد کاهش داشت که در این مدت 193نفر در تصادفات رانندگی فوت کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 14

به "خبرنگاران تصادف رانندگی در محور سامان 2 کشته داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف رانندگی در محور سامان 2 کشته داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید