خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: دولت ها باید از سیاسی کاری پرهیز کنند

به گزارش مجله حیات، تهران- خبرنگاران- مدیر کل سازمان جهانی بهداشت شنبه شب گفت که دولت ها باید بر روی موضوع مقابله با ویروس کرونا متمرکز باشند و از سیاسی کاری پرهیز کنند.

خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: دولت ها باید از سیاسی کاری پرهیز کنند

به گزارش خبرنگاران، تدروس آدهانوم در پیام توییتری نوشت: مهم نیست آنها (دولت ها) در مورد شیوع ویروس کرونا در کجا قرار گرفته اند، آنها باید به سرمایه گذاری در سیستم بهداشت، نیروی کار، بهبود آزمایشات و درمان همه مبتلایان ادامه دهند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت ادامه داد که کمیته توصیه می کند برای کسب آمادگی برای واکسن کرونا، سازمان بهداشت جهانی و دولت ها باید از نزدیک برای توسعه راهبردهای گسترش کار، آموزش کارکنان بهداشت و اطمینان از برقراری ارتباط شفاف با مردم در مورد واکسیناسیون همکاری کنند.

آدهانوم همچنین روز جمعه در آخرین کنفرانس مطبوعاتی آژانس سازمان ملل در ژنو اظهار داشت که علائم طولانی مدت بیماری کووید 19 واقعاً نگران کننده است.

با انتشار برخی از علائم طولانی مدت در بیماران کرونایی از جمله آسیب رساندن به اندام های اصلی، سازمان بهداشت جهانی از دولت ها خواست که اطمینان حاصل کنند که مراقبت های لازم را دریافت می کنند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تا به امروز 46 میلیون و 265 هزار و 915 نفر به این بیماری کشنده مبتلا شده اند و بیش از یک میلیون و 198 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز در حدود 33 میلیون و 426 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 451

به "خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: دولت ها باید از سیاسی کاری پرهیز کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: دولت ها باید از سیاسی کاری پرهیز کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید