خبرنگاران شمار کشته شدگان حمله داعش به شرق عراق به چهار تن رسید

به گزارش مجله حیات، بغداد-خبرنگاران- یک مقام اطلاعاتی عراق شنبه شب اعلام نمود، کشته شدگان حمله نیروهای باقی مانده گروهک تروریستی داعش به پست ایست و بازرسی پلیس در استان دیاله در شرق این کشور به چهار کشته و پنج زخمی رسیده است.

خبرنگاران شمار کشته شدگان حمله داعش به شرق عراق به چهار تن رسید

پیشتر منابع رسانه ای اعلام نموده بودند، در جریان این حمله یک پلیس کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از منابع اطلاعاتی خود شنبه شبگفت: این حمله به یک پست ایست و بازرسی پلیس در روستای زاغنیه در نزدیکی منطقه العباره در 15 کیلومتری شهر بعقوبه مرکز استان دیاله اتفاق افتاده است.

نیروهای امنیتی عراقی در باغ های نزدیک به محل حادثه، اقدام به تعقیب و پیگیرد عناصر گروهک تروریستی داعش کردند.

این درحالی است که الحشد الشعبی ساعاتی پیش اعلام نمود که نیروهای تیپ 52 این گروه حمله گروهک تروریستی داعش را که در منطقه جسر المفتول واقع در شرق آمرلی در استان صلاح الدین در شمال بغداد انجام شده، دفع نموده است.

باقی مانده گروهک تروریستی داعش آدینه شب گذشته نیز به نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی در استان صلاح الدین این کشور حمله کردند که در جریان آن 10 نفر از نیروهای الحشد الشعبی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

بسیاری از سیاستمدارن عراقی، فعال شدن دوباره باقی مانده گروهک تروریستی داعش را اقدامی از سوی آمریکا و به بهانه باقی ماندن نظامیان آمریکایی در عراق و انتقام از دولت بغداد می دانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 176

به "خبرنگاران شمار کشته شدگان حمله داعش به شرق عراق به چهار تن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار کشته شدگان حمله داعش به شرق عراق به چهار تن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید