خبرنگاران مرحله نهایی المپیاد نانو تکنولوژی در سنندج آغاز شد

به گزارش مجله حیات، سنندج - خبرنگاران - مرحله نهایی المپیاد نانو تکنولوژی قطب غرب کشور به میزبانی استان کردستان از امروز پنجشنبه در سنندج آغاز شد.

خبرنگاران مرحله نهایی المپیاد نانو تکنولوژی در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگاران، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در حاشیه شروع این رویداد علمی گفت: با توجه به اینکه از تعداد 15 نفر راه یافته به مرحله نهایی این المپیاد در قطب غرب کشور ، 13 نفر از دانش آموزان استان کردستان ، یک نفر از ایلام و یک نفر از همدان است، میزبانی قطب غرب کشور به کردستان واگذار شده است.

مهدی نامدار اضافه کرد: 29 دانش آموز برگزیده مرحله دوم از سراسر کشور با رسیدن به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، برای کسب مدال های این دوره رقابت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این مرحله با موضوع تاثیر نانوپوشش ها روی خوردگی فلزات در سه بخش آموزش های مجازی، فعالیت آزمایشگاهی و آزمون کتبی و ارزیابی نهایی به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: نتایج فعالیت های آزمایشگاهی داوطلبان برای انجام آزمون های لازم توسط ناظران باشگاه نانو به تهران ارسال و پس از انجام آزمون ها در مراکز معتبر علمی و دریافت نتایج، ارائه گزارش کار و تحلیل نتایج آزمون ها توسط دانش آموزان در یک جلسه آنلاین با حضور داوران المپیاد انجام می شود.

وی یادآور شد: مجموع نمرات کارگاه های آموزشی، آزمون کتبی و ارزیابی فعالیت های آزمایشگاهی به اضافه نظر داوران، نتایج نهایی را مشخص می کند و بر اساس این نتایج مدال های طلا، نقره و برنز در مراسم اختتامیه که 25 اسفند به صورت مجازی برگزار می شود، اعلام خواهند شد.

وی اضافه کرد: فعالیت های آزمایشگاهی این المپیاد از روز 14 اسفند در چهار شهر سنندج، مراغه، نیشابور و شیراز شروع شده و تا روز شنبه 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

مرحله نهایی المپیاد نانو تکنولوژی قطب غرب کشور به میزبانی سنندج از امروز پنجشنبه 14 اسفند شروع شده و تا روز شنبه 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 682

به "خبرنگاران مرحله نهایی المپیاد نانو تکنولوژی در سنندج آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرحله نهایی المپیاد نانو تکنولوژی در سنندج آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید