خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی دولت و مجلس در رفع مسائل گره گشاست

به گزارش مجله حیات، کرمان - خبرنگاران - عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به همدلی میان مجلس و دولت نیاز دارند زیرا در سایه این یکدلی و تعامل مشترک گره گشایی از مسائل موجود سرعت می بخشد.

خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی دولت و مجلس در رفع مسائل گره گشاست

به گزارش خبرنگاران، علی خضریان عصر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل شهرستان های رفسنجان و انار در محل دفتر امام جمعه رفسنجان بیان نمود: همدلی مجلس با دولت نشان دهنده این است که در قالب سفرها در راستای حل مسائل گام بر می دارند.

وی اضافه نمود: عموماً نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه خود را سرکشی می کردند؛ همه می دانید که طبق قانون، نمایندگان مجلس نمایندگان مردم کشور هستند و علاوه بر دغدغه حوزه انتخابیه شهرستان خود، تصمیمات کشوری را هم می گیرند.

خضریان بیان نمود: این امر دستاوردهایی دارد اینکه اگر این فرهنگ جا بیفتد می تواند به مناطق کمتر برخوردار بیشتر رسیدگی شود، همچنین از ظرفیت های ملی در این سفرها در راستای حل مسائل شهرستان ها در پیشبرد اهداف عدالت، کمک می شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما در مجلس و دولت بر سر سفره شهدا نشسته ایم و برای ادای این دین باید کار و فعالیت کنیم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم گفت: برای خدمت به مردم نیاز به جناح بازی و قبیله گرایی نیست و در واقع مردم به همدلی میان مجلس و دولت نیاز دارند.

وی گفت: استفاده از ادبیات بچگانه می تواند آسیبی برای وحدت و انسجام میان مجلس و دولت باشد لذا مردم مهمترین رکن هستند و نباید صحنه خدمت به این ملّت به صحنه رقابت تبدیل شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 627

به "خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی دولت و مجلس در رفع مسائل گره گشاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی دولت و مجلس در رفع مسائل گره گشاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید