خبرنگاران پارک جنگلی لتیان تعطیل شد

به گزارش مجله حیات، تهران- خبرنگاران- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک جنگلی لتیان از امروز (یکشنبه) تا سرانجام تعطیلات نوروزی تعطیل خواهد بود.

خبرنگاران پارک جنگلی لتیان تعطیل شد

حسن شکری صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اساس هماهنگی و موافقت فرمانداری شمیرانات و دستور مدیرکل منابع طبیعی استان تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود توریست به محوطه پارک در ایام تعطیلات مسدود خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مجموعه تفریحی لتیان که از شمال به سد لتیان و از جنوب به بزرگراه شهید بابایی می رسد، حدود هزار هکتار وسعت دارد و مجموعه ای بکر و دست نخورده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ایام تعطیلات و بیماری کرونا گشت یگان تعطیل نشده توضیح داد: دو اکیپ گشت، ویژه نوروز از تاریخ 25 اسفند 98 تا 15 فروردین جاری تشکیل شده است و در بعضی مواقع با اکیپ جهاد کشاورزی گشت مشترک می گردد.

این مقام مسئول اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود و اتراق مردم در عرصه های منابع طبیعی نیز جلوگیری می نمایند.

شکری اظهار داشت: سامانه 1504 امداد جنگل و مرتع برای دریافت گزارشات مردمی در مورد تصرفات اراضی ملی نیز فعال است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر، دارای 140 هزار هکتار اراضی ملی در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر نموده است، بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 35 هزار و 408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2 هزار و 517 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 89

به "خبرنگاران پارک جنگلی لتیان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پارک جنگلی لتیان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید