خبرنگاران کارشناسان اورژانس شهر قزوین در اقبالیه ضرب و شتم شدند

به گزارش مجله حیات، قزوین - خبرنگاران - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: مصدوم یک حادثه و همراهان او در اقبالیه، کارشناسان اورژانس شهر قزوین را ضرب و شتم و مصدوم کردند.

خبرنگاران کارشناسان اورژانس شهر قزوین در اقبالیه ضرب و شتم شدند

به گزارش خبرنگاران، شهاب سلطانی روز آدینه با اعلام این خبر، اضافه نمود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در اقبالیه، پایگاه اورژانس این شهر به علت حضور در ماموریت دیگر، قادر به اعزام نیرو نبود، به همین دلیل کارشناسان پایگاه مولوی شهر قزوین برای پوشش ماموریت تصادف به اقبالیه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پایگاه مولوی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده به آنالیز مصدوم جهت انجام معاینات و آسیب های احتمالی پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان او مبنی بر فقدان احتیاج به انتقال مصدوم به بیمارستان روبرو شدند.

این مسوول گفت: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می نمایند که ضروری است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل گردد که مجددا مصدوم و همراهان او برای انتقال مصدوم به بیمارستان رضایت نمی دهند.

سلطانی گفت: در این هنگام مصدوم و همراهان او به فحاشی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس که برای نجات جان آنها اعزام شده بودند اقدام نموده و کارشناسان اورژانس را مصدوم می نمایند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، گفت: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 812

به "خبرنگاران کارشناسان اورژانس شهر قزوین در اقبالیه ضرب و شتم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارشناسان اورژانس شهر قزوین در اقبالیه ضرب و شتم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید