خبرنگاران 10 مدرسه جدید در روانسر راه اندازی شد

به گزارش مجله حیات، کرمانشاه - خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: برای شروع سال تحصیلی جدید 10 واحدآموزشی در این شهرستان راه اندازی شده است.

خبرنگاران 10 مدرسه جدید در روانسر راه اندازی شد

کامران حسین زاده روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: این مدارس برای افزایش کیفی آموزش و بهبود فرآیند تحصیلی دانش آموزان این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این شهرستان مدارس نمونه دولتی فعالیت خود را شروع خواهد نمود و 93 دانش آموز دختر و پسر در این مدارس تحصیل می نمایند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اضافه نمود: با توجه به آمار بالای دانش آموزان محدوده گل سفید، مدرسه سعادت ضمیمه واحد آموزشی حاجی عزیز نیز در محله گل سفید برای دانش آموزان پایه ششم ایجاد شده است.

حسین زاده گفت: راه اندازی 2 واحد آموزشی فرشتگان پیش حرفه ای متوسطه اول و کار و دانش علم و صنعت در ضمیمه هنرستان امام امام خمینی (ره) در روانسر و یک واحد آموزشی در مقطع دبستان در شهر شاهو از دیگر واحد های آموزشی جدید در شهرستان روانسر هستند.

وی اعلام کرد: چهار مدرسه روستایی نیز در روستاهای بله زین ،ملکشاهی، کانی کبود و امر آباد بخش مرکزی این شهرستان برای دانش آموزان روستایی راه اندازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: در سال تحصیلی جدید 8 هزار و 827 دانش آموز روانسری در 152 مدرسه شهری و روستایی و در 452 کلاس درس مشغول تحصیل می شوند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 364

به "خبرنگاران 10 مدرسه جدید در روانسر راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 مدرسه جدید در روانسر راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید