خبرنگاران 126 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد

به گزارش مجله حیات، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: 126 پرونده تخلف مالی اصناف در سه ماه گذشته تشکیل شد و متخلفان برای اعمال 492 میلیون و 177 هزار و 600 ریال جریمه، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خبرنگاران 126 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد

محسن آهنی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: از اول مهر تا 23 آذرماه، 2 هزار و 965 بار از واحدهای صنفی بخصوص نانوایی ها توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا بازدید و به 84 گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شده و بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نشدن قیمت، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب، عرضه خارج از شبکه و کم فروشی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: 156 گشت مستقل و 33 گشت مشترک با ادارات در سطح بازار انجام شد و نانوایان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ممنوعیت استفاده از افزودنی های غیرمجاز نظیر جوش شیرین توجه نمایند.

وی ادامه داد: از ابتدای آذرماه تا به امروز، 25 پرونده گرانفروشی مرغ به ارزش 98 میلیون و 230 هزار ریال تشکیل شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند و قیمت مصوب مرغ در مغازه ها نصب شده و کمبود وجود ندارد.

آهنی اعلام کرد: یک شرکت پخش سراسری کالا که در کنار توزیع روغن به مغازه های آستارا اقلامی نظیر تن ماهی و رب گوجه را به اجبار می فروخت، شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف به ارزش 84 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی گردید.

وی از شهروندان خواست، تخلفات مالی را به تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره 01344819767 واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود 6 هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 545

به "خبرنگاران 126 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 126 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید