خبرنگاران 132 مددجو ندامتگاه قزلحصار آزاد شدند

به گزارش مجله حیات، کرج - خبرنگاران - مدیر ندامتگاه قزلحصار کرج گفت که 132 مددجو در اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان با حضور معاون دادستان تهران در این ندامتگاه آزاد شدند.

خبرنگاران 132 مددجو ندامتگاه قزلحصار آزاد شدند

اشکان کمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت که این آزادی ها در راستای بخشنامه اخیر رییس قوه قضائیه مبنی بر اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان انجام گرفت .

وی ادامه داد: طرح پایش و غربالگری زندانیان از بیستم آبان ماه سال جاری در ندامتگاه قزلحصار کرج آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است.

کمالی اضافه کرد: ندامتگاه قزلحصار در مدت اجرای طرح ، بیش از سه هزار و 445 تقاضا از سوی زندانیان این ندامتگاه دریافت و به شعبه های مربوطه برای بررسی پرونده ها ارجاع کرده است .

وی گفت: غربالگری زندانیان در خصوص افرادی مانند مددجویان بیمار، زندانیان فاقد ملاقات کننده با جرائم سبک، متهمانی که در زمان مقرر برای ادامه بازداشت آنان تصمیم گیری نشده و یا کسانی که مستحق برخورداری از ارفاق قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات و امثال آن می باشند، در این طرح بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند.

کمالی اضافه کرد: تلاش شده با دقت نظر تمام پرونده های مددجویان بررسی تا بتوانیم اهداف این بخشنامه را به بهترین نحو اجرا کنیم.

ندامتگاه قزلحصار یکی از چهارزندان مستقر در کرج است .

منبع: ایرنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 515

به "خبرنگاران 132 مددجو ندامتگاه قزلحصار آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 132 مددجو ندامتگاه قزلحصار آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید