دشتی:جدایی ام از استقلال قطعی است، نمی خواهم یک بازیکن نیمکت نشین باشم

به گزارش مجله حیات، روز گذشته با سرپرست تیم صحبت کردم و به او اطلاع دادم که در تمرین حاضر نمی شوم اما با مدیر برنامه هایم صحبت نموده ام که پیگیر جدایی ام از استقلال گردد.

دشتی:جدایی ام از استقلال قطعی است، نمی خواهم یک بازیکن نیمکت نشین باشم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیمم را برای جدایی از تیم گرفته ام و در فصل آینده در تیم دیگری بازی خواهم کرد.

علی دشتی در گفت و گو با فارس، در مورد غیبتش در تمرین روز گذشته استقلال گفت: به دلیل اینکه یکی از نزدیکانم در بیمارستان است نتوانستم در تمرین روز گذشته شرکت کنم اما حقیقتا تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم.

وی اضافه نمود: روز گذشته با سرپرست تیم صحبت کردم و به او اطلاع دادم که در تمرین حاضر نمی شوم اما با مدیر برنامه هایم صحبت نموده ام که پیگیر جدایی ام از استقلال گردد. من با استقلال قرارداد 2 ساله دارم و یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده اما به خاطر شرایط فوتبالم صلاح نیست در تیم بمانم. حقیقتا آمده بودم که از استقلال به تیم ملی برسم و اصلا نمی خواستم تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شوم اما شرایط کار را به این شکل رقم زد.

هافبک- مهاجم استقلال توضیح داد: هم در زمان آقای استراماچونی و هم الان که آقای مجیدی سرمربی تیم است به خاطر شیوه و سبک بازی تیم متوجه شدم به سیستم استقلال نمی خورم و بهتر است در جایی بازی کنم که بتوانم توانایی هایم را نشان بدهم. انصافا از روزی که به استقلال آمدم طرفداران خیلی به من لطف داشتند و حمایتم کردند اما بعضی مواقع در فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط باید جدایی وی را قطعی دانست گفت: بله، تصمیم را گرفته ام و به وسیله مدیربرنامه هام و صحبت های وی با مسئولان باشگاه از تیم جدا خواهم شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 391

به "دشتی:جدایی ام از استقلال قطعی است، نمی خواهم یک بازیکن نیمکت نشین باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشتی:جدایی ام از استقلال قطعی است، نمی خواهم یک بازیکن نیمکت نشین باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید