دنیای فوتبال در شوک تصمیم مسی ، لئو ، کرونا را کنار زد! ، تظاهرات هواداران بارسا

به گزارش مجله حیات، لیونل مسی با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا جدایی خود را اعلام کرده است.

دنیای فوتبال در شوک تصمیم مسی ، لئو ، کرونا را کنار زد! ، تظاهرات هواداران بارسا

به گزارش خبرنگاران ، لیونل مسی رسما به باشگاه گفت می خواهد برود. فوق ستاره آرژانتینی 33 ساله در شرایطی این درخواست را داده است که تمام دوران فوتبال خود را در نیوکمپ گذرانده و پس از کسب 6 توپ طلا به نظر می رسد که او و باشگاه بارسا به سرانجامی خط رسیده اند.

بندی در قرارداد ابر ستاره آرژانتینی وجود دارد که به وی اجازه می دهد که بارسلونا را پیش از اتمام قرارداد به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

اگر چه قرارداد او در سرانجام فصل 21-2020 به سرانجام می رسد اما مسی و تیم حقوقی او معتقدند که آن ها می توانند یک طرفه این قرارداد را فسخ کنند.

قراردادی که بند آزاد سازی آن بیش از 700 میلیون یورو است. با تمام این شرایط مسی تصمیم خود را برای جدایی گرفته است و در این راه البته باشگاه های بسیار کمی وجود دارند که بتوانند دستمزد این ابرستاره آرژانتینی را پرداخت کنند.

جدایی مسی از بارسلونا تلخ ترین جدایی تاریخ فوتبال جهان خواهد بود و توجه تمامی رسانه ها را به خود اختصاص داده و باعث شده حتی برای ساعاتی هم شده اخبار مربوط به کرونا به حاشیه برود.

رئیس ایالت کاتالونیا با انتشار متنی با مسی خداحافظی کرد و در توییتر نوشت: کاتالونیا همیشه خانه ات خواهد بود. با تشکر از سال های جادویی، ما خوش شانس بودیم که سالهای زندگی مان را در کنار بهترین بازیکن جهان بودیم، یک ورزشکار اصیل و فراموش نشدنی، لیونل مسی.

بعد از خبر جدایی مسی تعداد زیادی خبرنگار و عکاس جلوی در باشگاه بارسلونا تجمع کرده اند.

روزنامه آس هم درباره تصمیم مسی نوشته است: کومان(سرمربی جدید بارسلونا) در جلسه رو در رو با لیونل مسی صحبت هایی را مطرح کرده که باعث خشم این فوق ستاره آرژانتینی شده است. سرمربی هلندی به لیونل مسی اعلام کرده که هیچ کسی در تیمش نسبت به دیگری برتری ندارد.

بر اساس آخرین اخبار هواداران بارسلونا جلوی باشگاه تجمع اعتراض آمیزی راه انداخته اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 357

به "دنیای فوتبال در شوک تصمیم مسی ، لئو ، کرونا را کنار زد! ، تظاهرات هواداران بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای فوتبال در شوک تصمیم مسی ، لئو ، کرونا را کنار زد! ، تظاهرات هواداران بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید