زلزله چهار ریشتری بدون خسارت بود

به گزارش مجله حیات، دبیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: گزارش از بروز خسارت در پی وقوع زمین لرزه چهار ریشتری که بین روستا های سرزه و آب زمینو بخش فین شهرستان بندرعباس رخ داد گزارش نشده است.

زلزله چهار ریشتری بدون خسارت بود

مهرداد حسن زاده یکشنبه شب در تبادل نظر با ایرنا افزود: نیرو های ارزیاب جمعیت هلال احمر با توجه به زمین لرزه های 6 و چهار دهم ریشتر و 6 و سه دهم ریشتر 23 آبان همچنان در بخش فین حضور دارند.

وی افزود: علاوه بر این نیرو ها دهیاران و بخشذار فین هم در صورت بروز خسارت اعلام خرابی می نماید، بعلاوه نیرو های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت احتیاج در سریع ترین زمان خدمت رسانی انجام دهند.

وی افزود: زمین لرزه امشب در ساعت 20 و 44 دقیقه و 44 ثانیه در فاصله 31 کیلومتری شهر فین، 38 کیلومتری شهر قلعه قاضی و 44 کیلومتری شهر تخت و عمق 15 کیلومتری زمین بوقوع پیوست.

وی یادآور شد: زمین لرزه 6.4 ریشتری حدود ساعت 15 و 37 دقیقه روز یکشنبه 23 آبان ماه 1400 بخش فین هرمزگان را به لرزه درآورد، این لرزه پس لرزه های متعددی در پی داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شدت این زمین لرزه به حدی بود که در سایر استان های همجوار از جمله فارس و کرمان نیز احساس شد و بعضی منازل بخش فین بر اثر این زمین لرزه بین 20 تا 100 درصد تخریب شدند.

حسن زاده افزود: فونداسیون ریزی خانه های تخریب شده زلزله زدگان روستای گیشان غربی بخش فین شهرستان بندرعباس سرانجام یافت.

مهرداد حسن زاده افزود: اسکلت بندی چند خانه هم در این روستا هم صورت گرفته و پیمانکاران درحال اسکلت بندی منازل سایر زلزله زدگان گیشان غربی فین بندرعباس هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1090

به "زلزله چهار ریشتری بدون خسارت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله چهار ریشتری بدون خسارت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید