سازمان بیمه سلامت ایران در جمع برترین های وزارت بهداشت

به گزارش مجله حیات، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نتایج نهایی ارزیابی عملکرد ستاد سازمان بیمه سلامت و سازمان های وابسته وزرات بهداشت از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور از قرار دریافت سازمان بیمه سلامت در جمع برترین های این وزارتخانه خبرداد.

سازمان بیمه سلامت ایران در جمع برترین های وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا؛ علی عادل عابدی نژاد بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت بهداشت و براساس مفاد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه ها و دستورالعمل ها هر ساله در دو بخش مجزا شامل شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد ارزیابی قرار می گیرد که در سال 99 نیز این مهم توسط متولیان انجام شد و نتایج به صورت کتبی به وزارتخانه اعلام شد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این جشنواره در سال 99 در وزارت بهداشت شامل دانشگاه های علوم پزشکی، ستاد وزارتخانه وچهار دستگاه زیر مجموعه شامل غذا و دارو، انستیتو پاستور، سازمان انتقال خون و سازمان بیمه سلامت ایران بوده است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران با افزایش 6.5 درصدی که طبق رتبه بندی اعلام شده از سوی سازمان امور استخدامی در رتبه خوب طبقه بندی می شود و در رده دوم بیشترین افزایش از مجموع امتیازات را از آن خود کرده است.

عابدی نژاد گفت: براساس گزارش سازمان اموراستخدامی سازمان بیمه سلامت در محور اختصاصی جشنواره از حداکثر امتیاز قابل دریافت با کسب 87.14 درصد امتیاز و در محورهای شاخص های عمومی امتیاز قابل توجهی کسب کرده است که در مجموع ارتقای چشمگیری داشته است.

به گفته وی، اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، توسعه فرهنگ سازمانی و استقرار نظام ارجاع مدیریت عملکرد از محورهای شاخص ها بوده است.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: سازمان بیمه سلامت در مجموع با افزایش 6.5 درصدی نسبت به سال قبل از طرف سازمان مدیریت در رتبه بندی خوب قرار گرفته که امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی های اجرا شده جایگاه خود را در این رتبه بندی ارتقا داده و در خدمت به مردم پیروز باشد.

عابدی نژاد گفت: بدیهی است که برنامه ریزی دقیق در راستای دستیابی به اهداف مدون اصلاح نظام اداری از طریق برگزاری منظم جلسات شورای راهبردی توسعه مدیریت و کمیته های تخصصی، ضمن اینکه زمینه تحقق کامل اهداف را فراهم می کند، رشد و توسعه را به همراه داشته و رضایتمندی و افزایش اعتماد عمومی به عنوان هدف متعالی سازمان را نیز محقق می کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 489

به "سازمان بیمه سلامت ایران در جمع برترین های وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بیمه سلامت ایران در جمع برترین های وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید