ستاری: از بازی با پرسپولیس 3 امتیاز را می خواهیم، از خیال آسوده به چاه افتادیم!

به گزارش مجله حیات، مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم اما با این وجود به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کنیم.

ستاری: از بازی با پرسپولیس 3 امتیاز را می خواهیم، از خیال آسوده به چاه افتادیم!

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با تساوی2 - 2 خانگی پیکان برابر ماشین سازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و در نیمه اول تا دقیقه 25 کل بازی در اختیار تیم ما بود. دو گل زدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم که از دست رفت. گاهی اوقات تیم ها از خیال آسوده ضربه می خوردند که این اتفاق برای تیم ما افتاد و تیم ما از خیال آسوده به چاه افتاد. همیشه یک شناگر خوب ممکن است ریسک کند و غرق شود ولی فردی که شنا بلد نیست جای خطرناک نمی رود.

مدافع تیم فوتبال پیکان ادامه داد: مصاحبه آقای تارتار را بعد از بازی می خواندم که گفته بود با کم تجربگی بچه ها این نتیجه رقم خورد. متاسفانه ما روی دو غفلت گل خوردیم، خصوصا روی گل دوم که توپ را به آنها دادیم و حریف غیر از این دو گل دیگر موقعیتی نداشت. جوانگرایی هم تاوان دارد و بازیکنان جوان هم جزو سرمایه های باشگاه هستند. در بازی با فولاد نمایش خوبی داشتیم و یک مساوی گرفتیم ولی در این بازی روی دو غفلت گل خوردیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. قشنگی فوتبال به همین است و گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که قابل پیش بینی نیست.

ستاری اعلام کرد: شرایط پیکان خوب است و اگر این بازی را می بردیم روحیه تیم برای بازی با پرسپولیس بیشتر می شد اما با این حال فاصله امتیازها نزدیک است و می توانیم خودمان را به رده های بالاتر برسانیم. تیم های مهدی تارتار به گل نخوردن معروف هستند ولی طبق صحبت های سرمربی باید تا نیم فصل صبر کنیم تا پیکان تقویت شود. امیدوارم در ادامه راه شرایط خوبی داشته باشیم و باشگاه هم نفرات مورد نظر سرمربی را جذب کند.

وی در ارتباط با دیدار بعدی تیمش برابر پرسپولیس که یکشنبه آینده برگزار می شود، گفت: از این بازی 3 امتیاز را می خواهیم. هر چند بازی با ماشین سازی برای ما یک حسرت باقی گذاشت اما امیدوارم در بازی با پرسپولیس شاد از زمین مسابقه بیرون بیاییم. می دانیم بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 652

به "ستاری: از بازی با پرسپولیس 3 امتیاز را می خواهیم، از خیال آسوده به چاه افتادیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: از بازی با پرسپولیس 3 امتیاز را می خواهیم، از خیال آسوده به چاه افتادیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید