سفارشی برنامه ریزی و سفر کنید

به گزارش مجله حیات، اگر اهل سفرهای دسته جمعی هستید و دوست دارید به صورت گروهی سفر کنید، این مطلب برای شماست. در این مطلب شما را با یک امکان نو در خبرنگاران آشنا خواهیم کرد تا میزبانی سفرهای گروهی و سفارشی خود را به ما بسپارید، حتی اگر مقصد مورد نظرتان در بین تورهای خبرنگاران نباشد! باز هم به سادگی و به صورت گروهی می توانید از خدمات خبرنگاران بهره ببرید.

سفارشی برنامه ریزی و سفر کنید

ویژگی منحصربه فرد بعدی اینکه گروه همسفران تان را خودتان انتخاب کنید. با خیال راحت و همراه با گروه دوستان خود به مقصد دلخواه تان سفر کنید، خبرنگاران برترین شرایط میزبانی و برگزاری تورهای گروهی را برای شما فراهم خواهد نمود.

گاهی دوست داریم با جمع دوستان مان سفری اختصاصی انجام دهیم. همراه با گروهی که متعلق به خودمان است و همگی از دوستان و آشنایان هستند. گاهی نیز ادارات و سازمان ها تمایل دارند سفرهایی را برای کارمندان واحدهای سازمانی خود ترتیب دهند که البته یکی از برترین پاداش های سازمانی همین سفرهای اختصاصی است. جزو هر دسته ای که هستید، خبرنگاران برای تان پیشنهاد ویژه ای دارد. میزبانی سفرهای خود را به ما بسپارید و از سفر گروهی خود بیشترین لذت را ببرید.

شرایط این سفرها چیست؟

  • برای سفرهای داخلی، تعداد اعضای گروه حداقل 12 نفر هستند و برای سفرهای خارجی حداقل 6 نفر
  • حتی اگر مقصد مورد نظر جزو تورهای فعلی خبرنگاران نباشد، ما شرایط سفر به مقصد مورد نظر شما را برای تان فراهم می کنیم.
  • اگر گروه اختصاصی شما به حد نصاب نرسید و تمایل دارید با دیگر علاقمندان به سفر آشنا شوید، سفر شما در وبسایت خبرنگاران قرار می گیرد و شما می توانید با افراد دیگری که علاقه مند هستند، به آن مقصد سفر نمایند، همراه شوید.

با خبرنگاران تماس بگیرید 02141663000

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1312

به "سفارشی برنامه ریزی و سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارشی برنامه ریزی و سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید