سیاست ها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی تشریح شد

به گزارش مجله حیات، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری و مراکز آموزشی، از شروع فعالیت آموزش های مجازی به دانشجویان این دانشگاه در تمامی واحدهای استانی این دانشگاه از 16 فروردین ماه اطلاع داد.

سیاست ها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی تشریح شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه، نشستی در سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار گردید.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، به ارائه گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای این دانشگاه در سال 98 پرداخت.

محمدحسین امید ضمن تبریک سال جدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری و مراکز آموزشی، از شروع فعالیت آموزش های مجازی به دانشجویان این دانشگاه در تمامی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 99/1/16 اطلاع داد.

در این نشست، فرصت های هم اندیشی ایجاد شده به وسیله فضای مجازی و ارسال دستورالعمل در فرایندهای اجرای مباحث آموزشی مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد بخشنامه های مربوطه به وسیله ستاد مرکزی به واحدهای استانی ارسال خواهد شد و مراکز آموزشی تحت نظارت این دانشگاه می بایست از واحد استانی خود پیگیر باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 115

به "سیاست ها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست ها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید