صحبت های سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ابقای اسکوچیچ

به گزارش مجله حیات، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز بحث های مفصلی را انجام دادیم که برآیند آن ماندن اسکوچیچ بود.

صحبت های سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ابقای اسکوچیچ

احسان اصولی پس از جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال برای مشخص تکلیف سرمربیگری تیم ملی گفت: در جلسه ای که امروز هیان رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت مشترک در بخش اول با اعضای کمیته فنی داشت، بحث های مفصلی انجام شد.

وی اضافه کرد: روی نقطه نظرات عزیزان در کمیته فنی تبادل نظر و بحث شد. بعد از آن هیات رئیسه بر اساس مولفه های مختلف و مدنظر، گف و گو کرد. در مجموع برآیند این جلسه همانطور که بار ها گفتیم سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ است و همچنان خواهد بود. با توجه به قراردادی که با اسکوچیچ داریم و با توجه به جمیع جهات و ملاحظاتی که در این حوزه هستند بحث سرمربیگری او را همچنان خواهیم داشت.

اصولی در خصوص ناراحتی پرویز مظلومی گفت:، چون جلسه طولانی شده بود دوستان برای برطرف خستگی احتمالا بیرون آمدند والا بحثی در این خصوص نبود. دوستان نقطه نظراتی داشتند. ازجهات مختلف موضوع مورد تبادل نظر نهاده شد. قطعا در حسن نیست، حسن نظر و حسن سابقه اعضای کمیته فنی هیچ تردیدی نداریم. بسیار مچکریم و از اینکه در این خصوص زحمت کشدند و نکاتی را گفتند. این موضوع زوایای مختلفی داشت. یک بعد نبود. در ابعاد مختلف حتی فنی بحث شد و در نتیجه این خروجی جلسه است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا فکر می نماید اسکوچیچ می تواند این تیم را مدیریت کند، گفت: تصمیم گرفته شده و قرار نیست من تحلیل کنم. تصمیم قاطع را گفتیم. اسکوچیچ تا خاتمه رقابت های 2023 جام ملت ها قرارداد دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1276

به "صحبت های سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ابقای اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ابقای اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید