عبدالوند: نمی توان گفت تعویق بازی های المپیک به نفع یا ضرر ماست، دوست دارم فینال لیگ برگزار شود

به گزارش مجله حیات، ملی پوش بسکتبال سه نفره بانوان ایران گفت: من به عنوان کسی که تا فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان رفته ام، دوست دارم بازی فینال انجام شود.

عبدالوند: نمی توان گفت تعویق بازی های المپیک به نفع یا ضرر ماست، دوست دارم فینال لیگ برگزار شود

شادی عبدالوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تعویق بازی های المپیک گفت: تعویق بازی های المپیک توکیو بهترین تصمیم بود. حق طبیعی بازیکنان است که تمرین کرده و خود را برای شرکت در این بازی ها آماده کنند، چون بالاترین سطح مسابقات است و با برطرف شدن ویروس کرونا ورزشکاران فرصت بیشتری برای انجام تمرینات و حضور در مسابقات خواهند داشت.

وی به مسابقات گزینشی المپیک توکیو اشاره کرد و اضافه نمود: ما برای کسب سهمیه بازی های المپیک باید 27 فروردین ماه در کشور هند رقابت می کردیم و اردیبهشت ماه نیز مسابقه دیگری در کشور مجارستان داشتیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

ملی پوش بسکتبال سه نفره بانوان ایران با این نظر که نگران فرصت تمرینی برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک توکیوست، گفت: تعویق بازی های المپیک توکیو را نمی توانیم بگوییم به نفع یا ضرر ماست. از یک طرف به دلیل شرکت در لیگ از لحاظ جسمانی کاملاً آماده بودیم و برای انجام تمرین فرصت داشتیم، اما با به تعویق افتادن مسابقات انتخابی المپیک توکیو نمی دانیم شیوع کرونا تا چه زمانی ادامه دارد و چقدر تا برگزاری مسابقات فرصت داریم و نگرانی هایی به این دلیل وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر فرصت تمرینی بیشتری داشته باشیم بهتر است، چون ما فقط دو سال است اعزام های برون مرزی داریم و فرصت تمرین کردن حداقل در بسکتبال سه نفره نسبت به کشورهای دیگر خیلی کمتر است. ما در تورنمنت های کمتری شرکت کرده ایم و از لحاظ تجربه عقب تر از کشورهای دیگر هستیم، بنابراین هر چقدر فرصت تمرینی بیشتری داشته باشیم به نفع ماست.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر گفت: فقط یک بازی فینال لیگ برتر باقی مانده است و فکر می کنم تیم ها زحمت کشیده اند و من به عنوان کسی که تا فینال مسابقات رفته ام، دوست دارم بازی فینال انجام شود.

وی اضافه نمود: درست است بیشتر کشورها و تیم ها معتقدند بازی های لیگ تعطیل شده و قهرمان را اعلام کنند، اما شرایط آنها با ما فرق می کند، چون در میانه های لیگ هستند و در لیگ ما فقط یک بازی ناتمام باقی مانده، پس بهتر است به تیم ها فرصت داده شود، چون هیچ کس نمی داند ویروس کرونا چه زمانی تمام می شود. بنابراین بهتر است کمی تحمل کنند و این گونه حق هیچ تیمی خورده نمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 136

به "عبدالوند: نمی توان گفت تعویق بازی های المپیک به نفع یا ضرر ماست، دوست دارم فینال لیگ برگزار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالوند: نمی توان گفت تعویق بازی های المپیک به نفع یا ضرر ماست، دوست دارم فینال لیگ برگزار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید