عزیزی خادم: شجاعت علی کریمی را برای ورود به انتخابات تحسین می کنم، هیچکس از شرایط فعلی فوتبال رضایت ندارد

به گزارش مجله حیات، شهاب الدین عزیزی خادم، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال از رقابت با علی کریمی استقبال و حضور او در انتخابات این فدراسیون را تحسین کرد.

عزیزی خادم: شجاعت علی کریمی را برای ورود به انتخابات تحسین می کنم، هیچکس از شرایط فعلی فوتبال رضایت ندارد

شهاب الدین عزیزی خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران پس از ثبت نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال و پس از خروج از این فدراسیون در این خصوص گفت: پیش از هر چیز باید بگویم، چه مجمع به من اعتماد کند و رای بدهد و چه اعتماد ننمایند، شکرگزار خدا هستم، چون معتقدم که نتیجه با خدا است. من بر حسب وظیفه و پس از محبتی که دوستان داشتند و درخواست کردند، در انتخابات ثبت نام کردم.

وی افزود: امیدوارم که بتوانیم آرامش را به فوتبال برگردانیم و با تیم همراه و همکاری که دارم، بتوانیم یا یک همگامی ملی بتوانیم در نبرد با بحران ها فائق شویم. جا دارد از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی بابت پیشبرد اساسنامه جدید که انتخابات با این اساسنامه برگزار خواهد شد، تشکر کنم. این اساسنامه مشارکت حداکثری در انتخابات را تضمین می نماید و باید پس از انتخابات نیز این فرایند را دنبال کنیم تا فوتبال به صورت عادلانه در کشور توزیع گردد.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در پست ریاست با اشاره به برنامه های مورد احتیاج برای خروج فدراسیون فوتبال از بحران گفت: باید برنامه ای راهبردی، مالی و مالی برای برون رفت از این بحران داشت و امیدوارم آرامش به فوتبال برگردد. این اتفاق هم جز با همدلی واقع نمی گردد و فوتبال ما اکنون به اجماع سازی، انسجام ملی و راهبرد احتیاج دارد. تیم همراه بنده در حال نوشتن یک برنامه چند ضلعی و موازی است که حتماً از این برنامه رونمایی خواهیم کرد.

عزیزی خادم درباره حضور علی کریمی نیز در انتخابات و اعلام کاندیداتوری برای پست ریاست به خبرنگاران گفت: اتفاق بسیار خوبی است که مشارکت در انتخابات بالا برود و همه حضور داشته باشند. علی کریمی هم تصمیمی شجاعانه و خوبی گرفت که خودش را در معرض رای مجمع قرار دهد. فوتبال متعلق به همه ملت است و فدراسیون فوتبال هم به عنوان جایی که فوتبال ملی را رهبری می نماید، شناخته می گردد و به نظرم همه باید بیایند، برنامه ها و تیم همکار خود را معرفی نموده و خودشان را در یک مشارکت آگاهانه عرضه نمایند.

وی افزود: انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال بسیار مهم است که سرنوشت چهار سال آینده فوتبال را مشخص می نماید. فوتبال به هوایی تازه احتیاج دارد و ایجاد این هوای تازه احتیاجمند رقابتی سالم است که در عین حال قواعد بازی رعایت گردد. امیدوارم همه علاقه مندان بیایند و هر کسی که مدیریت فوتبال را در توان خود می بیند، پا پیش بگذارد. این باعث خوشحالی من است و اکنون نیز خوشحالم که علی کریمی جلو آمده و شجاعت او جای تقدیر دارد.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آینده این فدراسیون با شرایط موجود گفت: همه از مسائل آگاهی دارند و اکنون همه باید آماده ساختن و درست کردن شوند. باید برای بازگشت آرامش به فوتبال یاری کنیم و هر کسی بر اساس جایگاهی که دارد، باید برای برطرف مسائل یاری کند. نسبت به مسائل و شرایط مالی کشور آگاهی داریم و مردم نیز از شرایط فعلی فوتبال ناراضی هستند که باید کوشش کرد تا رضایت مندی عمومی ایجاد گردد.

عزیزی خادم یادآور شد: همزمان باید با یک آنالیز آگاهانه و با برنامه، بتوانیم ساختار اصلاح گرایانه را پیش ببریم و اگر جایی کار پیش نمی رود، سیاست کاری را تغییر داد. این اتفاق هم در راستای یک انتخابات سالم و دموکرات پیش می آید و در کنار آن باید به مجمع نیز احترام گذاشت. همه باید بتوانیم در این فضا کنار هم باشیم و برنامه هایی که قابلیت اجرا داشته باشد را ارائه کنیم. مهم ترین مسئله نیز بهبود شرایط مالی و مارکتینگ فوتبال است که برنامه ریزی راهبردی و دقیقی می خواهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 598

به "عزیزی خادم: شجاعت علی کریمی را برای ورود به انتخابات تحسین می کنم، هیچکس از شرایط فعلی فوتبال رضایت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: شجاعت علی کریمی را برای ورود به انتخابات تحسین می کنم، هیچکس از شرایط فعلی فوتبال رضایت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید