فولاد 2 - استقلال 1؛ کامبک شاگردان نکونام اولین شکست آبی ها را رقم زد

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و فولاد در استادیوم فولاد آرنا با هم بازی کردند و این بازی با نتیجه 2-1 به نفع میزبان به خاتمه رسید.

فولاد 2 - استقلال 1؛ کامبک شاگردان نکونام اولین شکست آبی ها را رقم زد

به گزارش خبرنگاران، استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ بیستم به مصاف فولاد رفته است. استقلال در این ملاقات اولین شکست فصلش را متحمل شد و فولاد با این پیروزی 4 امتیازی شد.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی (از دقیقه 74 فرزاد جعفری)، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، زبیر نیک نفس (از دقیقه 90+1 احمد عبدالله زاده) ، آیاندا پاتوسی (از دقیقه 74 ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی نژاد (از دقیقه 3+90 سید محمد میری) ، لوسیانو پریرا

سرمربی فولاد: جواد نکونام

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید باقری (از دقیقه 96 متین کریم زاده)، آرش رضاوند (از دقیقه 69 محمد دانشگر)، فرشید اسماعیلی (از دقیقه 5+90 بابک مرادی)، مهدی قائدی و ارسلان مطهری (از دقیقه 87 شیخ دیاباته)

سرمربی استقلال: محمود فکری

توضیح گل ها:

فولاد صفر - استقلال 1 (دقیقه 63: وریا غفوری): ضربه پنالتی وریا غفوری به سمت راست دروازه فولاد تبدیل به گل شد و استقلال را پیش انداخت.

فولاد 1 - استقلال 1 (دقیقه 73: فرشاد احمدزاده): خطایی که پریرا در سمت راست محوطه جریمه استقلال گرفته بود را آیاندا پاتوسی با ارسال دقیق به مقابل دروازه فرستاد تا فرشاد احمدزاده با ضربه سر گل تساوی فولاد را به ثمر رساند.

فولاد 2 - استقلال 1 (دقیقه 90: لوسیانو پریرا): پنالتی اعلام شده به سود فولاد را لوسیانو پریرا به مرکز دروازه استقلال زد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

موسی کولی بالی و لوسیانو پریرا، دو بازیکن خارجی فولاد ستاره های این تیم مقابل استقلال بودند. کولی بالی در خط دفاعی تیمش فوق العاده کار کرد و در تمام نبردهای زمینی و هوایی فزونی داشت. او علاوه بر نمایش موثر به عنوان یک مدافع میانی، توانست پنالتی منجر به فزونی تیمش را هم بگیرد تا پریرا که دوندگی و کوشش زیادی در خط حمله تیمش داشت، گل پیروزی را بزند.

لحظات حساس:

دقیقه 19: قایدی پشت مدافعان فولاد صاحب توپ شد، اما نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و شوت او پس از برخورد به پای آغاسی به کرنر رفت.

دقیقه 20: ارسال فرشید اسماعیلی از روی کرنر سمت راست زمین و شوت روی پای ارسلان مطهری را زبیر نیک نفس از روی خط دروازه فولاد بیرون کشید تا استقلال به گل نرسد.

دقیقه 35: شوت ناگهانی صالح حردانی از میانه زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 41: نیک نفس از پشت محوطه جریمه استقلال شوت زنی کرد که ضربه او به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین برخورد کرد.

دقیقه 62: میلیچ با پاس در عمق توپ را به مهدی قایدی رساند که خطای عارف آغاسی روی ستاره ریزنقش استقلال در محوطه جریمه فولاد موجب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 89: کولی بالی در محوطه جریمه استقلال پس از خطای محمدحسین مرادمند روی زمین افتاد تا زاهدی فر برای دومین بار در این بازی اعلام پنالتی کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 500

به "فولاد 2 - استقلال 1؛ کامبک شاگردان نکونام اولین شکست آبی ها را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد 2 - استقلال 1؛ کامبک شاگردان نکونام اولین شکست آبی ها را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید