قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول تیر ، خبر نو از انتشار گوشی نو آیفون

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی ارزان تر به فروش می رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول تیر ، خبر نو از انتشار گوشی نو آیفون

قیمت آیفون 13 تفاوتی با آیفون 12 نخواهد داشت

اپل در ماه های آینده از تازهترین آیفون هایش رونمایی می کند و حالا ترندفورس در گزارشی تازه، جزئیات تازه ای درباره این محصولات منتشر کرده. به گفته این منبع، قیمت آیفون 13 نسبت به نسل قبلی اش افزایش پیدا نمی کند و البته نباید منتظر عرضه مدل 1 ترابایتی آن باشیم.

ترندفورس پیش بینی می کند به علت واکسیناسیون و کاهش محدودیت ها در کشورهای پیشرفته، اپل 223 میلیون آیفون در 2021 تولید کند. علاوه بر این، حضور کمرنگ تر هواوی در بازار جهانی هم به کمک کوپرتینویی ها می آید:

انتظار می رود اپل از عدم حضور هواوی در برخی بازارها بهره مند شود و به همین علت فروش آیفون های تازه در نیمه دوم 2021 افزایش یابد.

به باور ترندفورس، اپل در نسل بعدی آیفون ها روی بهینه سازی قابلیت های موجود در آیفون 12 تمرکز می کند و البته این منبع گوشی های تازه کوپرتینویی ها را آیفون 12s می نامد.

طبق گزارش های قبلی، اپل ابعاد ناچ نمایشگر گوشی های تازهش را کاهش می دهد و همچنان شاهد عرضه چهار محصول از این سری شامل آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس خواهیم بود که البته شاید بجای آیفون 13، با آیفون 12s روبه رو شویم.

ترندفورس انتظار دارد قیمت آیفون 13 یا آیفون 12s تفاوتی با نسل گذشته نداشته باشد و همچنان قیمت پایه 699 دلار برای آن ها درنظر گرفته شود. گوشی های تازه اپل با چیپ A15 Bionic از راه می رسند که با لیتوگرافی 5 نانومتری پلاس و از طریق TSMC تولید می شوند.

در نهایت انتظار می رود این گوشی ها از شبکه 5G پشتیبانی کنند و 39 درصد از تولید سالانه اپل در 2021 را به خود اختصاص دهند. با وجود اینکه باید منتظر معرفی آیفون 13 مینی باشیم، اپل روی نسخه استاندارد و مدل های پرو تمرکز خواهد کرد.

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی های شرکت هوآوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 894

به "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول تیر ، خبر نو از انتشار گوشی نو آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول تیر ، خبر نو از انتشار گوشی نو آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید