تور ارزان مالزی: مالزی؛ سفر به تابستان بی خاتمه خط استوا

به گزارش مجله حیات، شما در مالزی از کشوری تماشا خواهید کرد که به الگوی موفقی در زمینه رشد و توسعه و همزیستی مسالمت آمیز تبدیل شده و توانسته در زمانی نه چندان طولانی به یکی از پیشرفته ترین کشورهای مسلمان تبدیل گردد که هرساله گردشگران بسیاری را نه فقط از کشورهای مسلمان، که از سراسر دنیا به خود جذب کند. مالزی در سال های اولیه استقلال، زخم های استعمار را ترمیم کرد و بلافاصله پس از آن با الگو قرار دادن کشورهای پیشرفته آسیایی مانند ژاپن و جذب سرمایه های خارجی، در دهه های هشتاد و نود میلادی به رشد قابل توجهی رسید.

تور ارزان مالزی: مالزی؛ سفر به تابستان بی خاتمه خط استوا

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مالزی چسبیده به خط استواست و از نظر شباهت آب وهوایی کمی شبیه جنوب خودمان است چون در سردترین فصل سال هم هوا خیلی سرد نمی گردد. می گویند فزونین وقت برای سفر کردن به مالزی فصل های سرد و خنک سال اند. هرچند مالزی، فصل مناسب و غیرمناسب نمی شناسد. شما هم به این حرف ها گوش نکنید و هروقت دوست داشتید یا وقت گیرتان آمد، مالزی را انتخاب کنید و به این کشور سفر کنید، تابستان و زمستانش را هم به بزرگی و قشنگی و طبیعت کمیابش ببخشید. یادتان نرود که در مدت زمانی که مهمان تور مالزی هستید، تا جایی که می توانید در این کشور و سواحل زیبا و جنگل های متراکم و رنگارنگش بگردید و جای ما را هم خالی کنید.

جنوب شرقی آسیا به داشتن سواحل بکر و زیبا و مجذوب نماینده معروف است. هرچند در سال های اخیر با رشد گردشگری و افزایش تعداد مسافران به این سواحل، بسیاری شان سکوت و زیبایی نابِ طبیعی شان را از دست داده اند، اما همچنان از زیبایی خاصی برخوردارند. ضمن این که هنوز می توانید در مالزی برخی سواحل و نقاط غیرتوریستی را پیدا کنید که هنوز که هنوز است، بکر و دست نخورده به جای مانده باشند. ممکن است بارها در صفحات اینترنتی تصویری دیده باشید که به نوعی سمبل آرامش و تابستان های ایده آل است. تصویری از ساحل جزیره ای زیبا با ماسه های سفید و نخل های بلندبالا و دریایی که آن قدر آبش زلال است که تا اعماق آن دیده می گردد. این تصویر، رویا نیست و درست همان ساحلی است که نمونه واقعی اش را در تور مالزی می توانید ببینید و از آن لذت ببرید.

مثل بیشتر کشورهای در حال توسعه، مالزی هم ترکیبی تماشای و زیبا از سنت و مدرنیته است. بخش هایی از این کشور بنا به دلایل محیط زیستی و اهمیت حفظ طبیعت و منابع طبیعی بی نظیرشان، هنوز بافت قدیمی و بومی شان را حفظ نموده اند، اما مرکز و بخش های دیگری از این کشور بسیار پیشرفت نموده و با موج زندگی مدرن همراه شده اند. تنوع اقلیمی و طبیعی را در جمعیت این کشور هم مشاهده خواهید کرد؛ مالایی ها، چینی ها و هندی ها جمعیت این کشور زیبا و همچنان در حال توسعه را تشکیل می دهند. شاید تماشا هم نشینی و مجاورتِ همین بخش های متفاوت در کنار هم، همراه با تفاوت های نژادی، فرهنگی و دینی در این کشور، از بزرگ ترین جاذبه ی مالزی برای گردشگران سراسر دنیا باشد. شیوه زندگیِ مردم مالزی که گلچینی از تفاوت های فرهنگی و نژادی و مذهبی اند، از جلوه های زیبای زندگی مسالمت آمیز در جامعه چندفرهنگیِ مالزی است.

در عین حال که مذهب رسمی این کشور اسلام است، ادیان و مذاهب دیگر از آزادی عقیده برخوردارند و مراسم مخصوص خودشان را به راحتی برگزار می نمایند. در تور مالزی تفاوت را نه تنها در دین و مذهب، که در نژاد و زبان و غذا هم احساس خواهید کرد. مالایی ها و چینی ها و هندی ها هرکدام بخشی از سفره رنگارنگ غذایی مالزی را پر می نمایند. مالایی ها که پرجمعیت ترین و قدیمی ترین نژاد مالزی را تشکیل می دهند، مسلمان اند و بنابراین یکی از مزایای مالزی این است که در پیدا کردن و خوردن غذای حلال مسئله ای نخواهید داشت. شاید فزونی مالزی به دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا در جذب گردشگران مسلمان هم همین باشد. در این کشور بنا به اشتها و سلیقه خوراکی تان می توانید طیف گسترده ای از انواع غذاهای محلی و بین المللی را تجربه کنید و از این گوناگونی منسجم لذت ببرید. بعلاوه در مدت کوتاهی که در تور مالزی به سر می برید، با تنوع قابل توجهی از زبان ها و لهجه ها رو به رو می شوید که دانش و توانایی تان را کمی در زبان هایی که احتمالا بعدها به دردتان نخواهند خورد، بالا می برند!

برایتان درباره جاذبه ها و تماشای های این کشور بیشتر خواهیم گفت و این که در مالزی چه چیزهایی را می توانید تجربه کنید. فعلا همین قدر بگوییم که اگر با خانواده یا گروه محبت آمیز سفر می کنید و تردید دارید که تور مالزی را انتخاب کنید یا نه، بگوییم که تعلل نکنید. دست روی خوب گزینه ای گذاشته اید. اگر هم اهل تور نیستید و خودتان کارکشته سفرید و نیاز به کسی ندارید که برایتان برنامه ریزی کند، باز هم با ما همراه باشید. خوبیِ علی بابا در این است که می توانید با چند کلیک، دست کم برای سفرتان قدم های بزرگِ فیلی بردارید! همان طور که پشت لپ تاپ نشسته اید یا تلفن همراه تان توی دست تان است، با گشتی در علی بابا و جستجو در پروازهای خارجی و سبک وسنگین کردن قیمت ها و خدماتِ خطوط پروازیِ مختلف و مقایسه کردنشان باهم، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به راحتی انجام خواهید داد. همه چیزی که ما می خواهیم این است که تجربه شایسته و بایسته ای از سفر داشته باشید. مالزی را یادتان نرود! باز هم خواهیم آمد.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1281

به "تور ارزان مالزی: مالزی؛ سفر به تابستان بی خاتمه خط استوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: مالزی؛ سفر به تابستان بی خاتمه خط استوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید