مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات با حضور 247 کاراته کا از 50 کشور جهان به مدت سه روز برگزار خواهد شد. سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار این خبر نوشت که بعضی از قهرمانان کاراته جهان بعد از درخشش در بازی های المپیک به قاهره سفر می نمایند. در این گزارش آمده که در پی موفقیت فوق العاده کاراته در بازی های المپیک توکیو 2020، هواداران این ورزش فرصتی دیگر برای تماشای جمعی از برترین کاراته کاها در این رقابتها دارد.

مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره

فریال عبدالعزیز مصری و دارنده نشان طلای المپیک در وزن 61+ کیلوگرم که در همین مسابقات هم به حمیده عباسعلی باخت، حالا این فرصت را دارد که در خانه برای کسب مدال طلا مبارزه کند.طارق حمدی دارنده مدال نقره بازی های المپیک در وزن 75+ کیلوگرم که پایین تر از سجاد گنج زاده روی سکوی قهرمانی ایستاد، بنیتا پلانک از اتریش و آریل تورس از آمریکا که در توکیو پیروز به کسب مدال برنز شدند از دیگر اسم دارن المپیکی حاضر در توکیو هستند.

ساکورا کوکوما از آمریکا، آنیتا سروگینا از اکراین، النا کویریچی از سوئیس و گوگیتا آرکانیا از گرجستان هم بعد از شکست تلخ در توکیو راهی مصر خواهند شد تا در این رقابتها به میدان بروند.

تیم ملی کاراته ایران در این مسابقات نماینده ای ندارد و قرار است، ملی پوشان کشورمان قبل از حضور در مسابقات جهانی امارات، در رقابتهای کاراته وان مسکو به روی تاتامی بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 953

به "مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید