مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

به گزارش مجله حیات، Clover Boldt، دختر جورج و لوئیز، یک مسابقه دهنده با قایق بود. می توانید یکی از قایق های برنده او، PDQ (بسیار سریع است) را که در Yacht House به نمایش گذاشته شده است، ببینید.

مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

در سال 1977 Thousand Island Bridge Authority با زحمت و دشواری بازسازی آن را شروع کرد. بودجه قلعه Boldt از منابع مختلفی تأمین شده است. این فرایند هنوز در حال اجرا است.

به رودخانه سنت لارنس (در دهانه دریاچه انتاریو) بروید هنگام سفر با قایق در هزار جزیره، می توانید زیبایی طبیعی خیره کننده جزایر اطراف را مشاهده کنید. در مرز بین المللی، این 1864 جزیره با کانادا و ایالات متحده مشترک است و فضایی خیره کننده برای خانه های تابستانی و یک قلعه آمریکایی فراهم می نماید.

بازدید از Yacht House را از دست ندهید. جورج سی. بولدت قایق سوار و مشتاق بود و قایق های مسابقه ای را در دریاچه انتاریو دوست داشت. در داخل چند قایق او را به همراه دیگر کشتی ها مشاهده خواهید کرد

Shell Room که برای پذیرایی از میهمانان ساخته شده بود، برای پایکوبی استفاده می شد و به دلیل شکل سقف به این نام نامگذاری شد. در زیرزمین یک سالن بولینگ قرار گرفته است و نقشه های طبقه های بالا شامل اتاق بیلیارد، کتابخانه، اتاق خواب، کافه، آشپزخانه بود.

منبع مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 849

به "مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید