نساجی برای جام حذفی سرمایه گذاری نمی کند

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از تیمش نساجی مازندران برابر سایپا تهران اضافه نمود: از بازی های جام حذفی بیشتر برای شناخت بیشتر کادر فنی جدید تیم نساجی روی بازیکنان وبه عنوان یک بازی مهم تدارکاتی برای بازی های لیگ برتر نگاه می کنیم.

نساجی برای جام حذفی سرمایه گذاری نمی کند

وی اضافه کرد: البته برای بازی روز پنجشنبه برابر تیم سایپا برنامه داریم واین طوری هم نیست که حریف دست و پا بسته یا از پیش بازنده ای برابر این تیم باشیم.

مربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، تیم نساجی اکنون به لحاظ امتیاز ندریافت دربازی های لیگ برتر در شرایط خاصی قرار گرفته است، ضمن آنکه کادر فنی تیم نیز هفته گذشته کار خود را شروع کرده و تلاش کادر فنی از این مسابقه به عنوان یک بازی تدارکاتی برای شناخت بیشتر از جوان ترها داشته باشیم تا در ادامه لیگ به ثبات بهتری برسیم.

بازیکنان نساجی باید به خود باوری برسند

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه تیم نساجی شرایط و انگیزه خوبی دارد و باید شادابی دراین تیم به حدی رسید که بچه ها به خودباوری کامل دربازی ها برسند، شرح داد، اصل مهم این هست که بازیکن باید بدانند درچه تیمی حضور دارند و متوجه باشند برای چه تیم و مردمی بازی می کنند.

وی اضافه کرد، که امیدوارم بازیکنان با خلق وخوی همدیگر، مردم و کادر فنی آشنا شوند تا با شرایط بهتری مقابل حریفان ظاهر شویم.

نام دو بازیکن جدید را به باشگاه دادیم

مربی نساجی همچنین در خصوص شرایط بازیکنان این تیم و جذب بازیکنان جدید در نقل وانتقالات بین فصل گفت، البته بازیکنان تیم شرایط مناسبی دارند، به گونه ای که تعدادی از بازیکنان قابلیت بازی در دو یا سه پُست را دارند، هرچند نباید روی این موضوع زوم شویم.

اسماعیلی اضافه کرد، با این وجود نام دو بازیکن مورد نظر کادر فنی است که به مسولان باشگاه ارائه کردیم که به تیم اضافه شوند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور از ساعت 15:15 عصر پنجشنبه 21 اسفند در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم سایپا تهران است.

نساجی مازندران اوایل این هفته وبه دنبال استعفای مجید جلالی به علت کسب نتایج ضعیف وقرار دریافت درمکان پانزدهم جدول رده بندی مسابقات، ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد ودر نخستین دیدار رسمی خود درجام حذفی محک خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 731

به "نساجی برای جام حذفی سرمایه گذاری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی برای جام حذفی سرمایه گذاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید