هیات مذهبی سلامت مردم را به مخاطره نیندازند، نظارت تبلیغات اسلامی بر رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان با اشاره به شروع عزاداری های سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) و شرایط ناشی از شیوع کروناویروس از هیات مذهبی خواست که سلامت مردم و عزاداران را به مخاطره نیندازند.

هیات مذهبی سلامت مردم را به مخاطره نیندازند، نظارت تبلیغات اسلامی بر رعایت پروتکل های بهداشتی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علیرضا آشناگر 2 شهریورماه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت مرکز استان با اشاره به آخرین شرایط کروناویروس در استان اظهار کرد: استان سمنان همچنان در شرایط هشدار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شرایط استان از نظر گسترش شیوع کووید19 در شرایط قرمز قرار گرفته است اضافه نمود: البته شرایط شهرستان های هشت گانه استان متفاوت است.

وی با بیان اینکه شرایط کنترل بیماری به همت دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تا حدودی ثبات پیدا نموده ادامه داد: برای کنترل بهتر کروناویروس نیازمند همراهی و همکاری آحاد مردم هستیم.

استاندار سمنان ضمن هشدار به هیات عزاداری از سازمان تبلیغات اسلامی استان خواست بر فرایند رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیات مذهبی نظارت کند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس با بیان اینکه دسته روی هیات عزاداری ممنوع است اضافه نمود: برگزاری آیین های خاصی مانند نخل گردانی که در بعضی شهرستان های استان مرسوم است سال جاری با محدودیت روبرو شده و اجازه برپایی این آیین ها داده نمی گردد.

آشناگر شمن دعوت هیات مذهبی به همکاری با ستاد مقابله با کروناویروس گفت: انتظار می رود که هیات مذهبی ما را در راستای مراقبت و حفاظت از جان عزاداران امام حسین(ع) همراهی نمایند.

این مقام ارشد اجرایی اعلام نمود: اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی و دیگر بخش های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان الزامی است.

وی ادامه داد: در ایام محرم باید کوشش گردد که دستورالعمل های بهداشتی رعایت گردد و مراسم در فضای باز برگزار گردد و دسته روی و مراسم هایی که خاص شهرستان های استان است ،سال جاری برگزار نخواهد شد.

آشناگر همچنین با اشاره به شروع برنامه های هفته دولت اضافه نمود: در نخستین روز از این هفته پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان سمنان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به فشار حداکثری امریکا و شرایط ناشی از شیوع ویروس عالمگیر کرونا گفت: دولت با وجود محدودیت در منابع اقتصادی که به خاطر استمرار تحریم های ظالمانه امریکا و شیوع کروناویروس با آن روبرو شده، برنامه های توسعه ای را پیگیری و اعتبارات این پروژه ها را تامین کده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه برنامه های توسعه ای دولت تدبیر و امید در استان سمنان باوجود فشارهای اقتصادی و تحریم با قدرت ادامه دارد اضافه نمود: دولت تدبیر و امید با وجود مسائل پیش آمده، برنامه های توسعه ای خود را رها ننموده است.

وی یادآوری کرد: در هفته دولت سال جاری، یک هزار و 599 میلیارد تومان طرح های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی استان افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 330

به "هیات مذهبی سلامت مردم را به مخاطره نیندازند، نظارت تبلیغات اسلامی بر رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مذهبی سلامت مردم را به مخاطره نیندازند، نظارت تبلیغات اسلامی بر رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید