(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا 4 - 0 بیلبائو؛ قهرمانی بارسا با دبل مسی

به گزارش مجله حیات، لیونل مسی حالا سلطان کوپا دل ری است. او در شب قهرمانی بارسا، پیروز به دبل برابر اتلتیک بیلبائو شد و دو رکورد نیز به جا گذاشت. بارسلونا در فینال شماره 41 خود در کوپا دل ری به قهرمانی شماره 31 خود دست یافت. پس از یک نیمه اول برتر که با بدشانسی بدون گل به اتمام رسید، بارسا در نیمه دوم به هدف خود رسید.

(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا 4 - 0 بیلبائو؛ قهرمانی بارسا با دبل مسی

در ملاقات بارسلونا - اتلتیک بیلبائو چه گذشت؟

ابتدا دقیقه 60 آنتوان گریزمان بود که با یک بغل پا روی پاس فرانکی دی یونگ توانست گل نخست را به ثمر برساند و جهت برای یک برد پرگل را فراهم کند. این گل شماره 12 ستاره فرانسوی به بیلبائو بود. او بیش از هر تیمی به بیلبائو گل زده است.

سه دقیقه بعد فرانکی دی یونگ روی پاس رو به جلوی عالی جوردی آلبا توانست با ضربه سر از چند قدمی دروازه، گل دوم را به ثمر برساند و تقریبا کار را یکسره کند. دی یونگ بازی خوب خود را با این گل کامل کرد. او پس از جیمی هاسلبینک بازیکن هلندی سابق اتلتیکو، دومین هلندی است که در یک فینال کوپا دل ری پیروز به گلزنی می گردد.

دقیقه 68 آغاز طوفان لیونل مسی بود. فوق ستاره آرژانتینی برای کسب هفتمین قهرمانی خود در کوپا دل ری و بالا بردن جام به عنوان کاپیتان بی تابی می کرد. او پس از همکاری عالی با دی یونگ، درون محوطه جریمه با تسلط تمام اینیه گو مارتینز را دریبل کرد و با بغل پا توپ را به کنج دروازه دور از دستان اونای سیمون فرستاد.

4 دقیقه پس از این گل مسی گل دوم خود را نیز به ثمر رساند. این بار پاس به عقب جوردی آلبا بود که منجر به گل شد. مسی با یک بغل پای محکم از بیرون محوطه جریمه پیروز به گلزنی شد. توپ از زیر دستان اونای سیمون بود که به درون دروازه غلتید. این گل شماره 29 مسی در بازی شماره 41 برابر بیلبائو و نهمین گلش در یک فینال کوپا دل ری بود تا با گذر از رکورد تلمو زارا تبدیل به آقای گل فینال کوپا دل ری گردد.

لیونل مسی همراه با سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه به رکورد هفت قهرمانی کوپا دل ری نیز رسید تا با رکورد گاینسا بازیکن افسانه ای بیلبائو برابری کند. مسی سال های 2009، 2012، 2015، 2016، 2017، 2018 و 2021 پیروز به فتح این جام شده است.

مسی که 93.7 درصد پاس هایش در این بازی صحیح بود به عنوان بهترین بازیکن فینال نیز انتخاب شد.

این بازی با فزونی 4-0 بارسا تمام شد تا رونالد کومان به اولین جام خود به عنوان مربی در باشگاه کاتالان دست یابد. این اولین قهرمانی بارسا در دومین دوره ریاست خوان لاپورتا نیز بود.

خلاصه بازی بارسلونا 4 - 0 اتلتیک بیلبائو

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 781

به "(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا 4 - 0 بیلبائو؛ قهرمانی بارسا با دبل مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا 4 - 0 بیلبائو؛ قهرمانی بارسا با دبل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید