پایان عملیات جمع آوری اجساد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش مجله حیات، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعلام انتها عملیات جمع آوری پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.

پایان عملیات جمع آوری اجساد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

مرتضی سلیمی در این باره اظهار کرد: این هواپیمای اوکراینی حامل 179 مسافر و خدمه پروازی بوده است. بر اساس گزارش ها از این تعداد 147 نفر ایرانی و 32 نفر اتباع خارجی شامل 6 تبعه کانادا، 4 تبعه سوئد، 11 تبعه اوکراین، 10 تبعه افغانستان و یک تبعه انگلستان بوده اند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش شاهدان محلی و ارزیابی های اجرا شده در محل حادثه، هواپیما در آسمان دچار حریق شده است، گفت: 300 نیروی عملیاتی از سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر استان های تهران و قم به وسیله 45 دستگاه خودرو به محل وقوع حادثه اعزام شده اند. ترافیک سنگینی نیز در لحظات اولیه وقوع حادثه به دلیل تجمع ساکنان محلی ایجاد شده بود که 2 فروند بالگرد با انجام 3 سورتی پرواز نیرو و تجهیزات امدادی، ایمنی و بهداشت فردی اعزام شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایان عملیات جمع آوری پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و اظهارکرد: چهار تیم عملیاتی هلال احمر برای پاکسازی احتمالی منطقه در محل سقوط هواپیما حضور خواهند داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 75

به "پایان عملیات جمع آوری اجساد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان عملیات جمع آوری اجساد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید