پرداخت 210 میلیاردتومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تهرانی کمیته امداد

به گزارش مجله حیات، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران درباره اشتغال ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد استان تهران، توضیحاتی داد.

پرداخت 210 میلیاردتومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تهرانی کمیته امداد

حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اشتغال ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: در برنامه سال 98 اشتغال کمیته امداد استان تهران 210 میلیاردتومان تسهیلات در حوزه کسب وکار باید به خانواده های تحت حمایت پرداخت می شد.

او با بیان اینکه این تسهیلات از 5 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان متغیر است، گفت: بازپرداخت این تسهیلات 60 ماهه و با کارمزد 4 درصد است.

فتح آبادی اضافه نمود: در مدت 10 ماهه سال 98 با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد تومان 4 هزار و 200 مورد شغل ایجاد شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه بخشی از منبع این تسهیلات از بانک های عامل در قالب بند ب تبصره 16 است، ادامه داد: سقف این تسهلات تا 50 میلیون تومان است.

او با بیان اینکه بخشی از ارائه تسهیلات در قالب منابع داخلی امداد تأمین می گردد، اضافه نمود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این تسهیلات را پرداخت می نماید که سقف آن تا 30 میلیون تومان است همچنین تسهیلات اشتغال روستایی مختص روستاییانی است که در محیط روستا بخواهد شغلی ایجاد نمایند.

او با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی 6 درصد با بازپرداخت 60 ماهه معین شده است، گفت: در تسهیلات در قالب خدمات، کشاورزی و صنعت انجام می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 92

به "پرداخت 210 میلیاردتومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تهرانی کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 210 میلیاردتومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تهرانی کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید