پیام تسلیت امانی به مناسبت درگذشت رئیس سابق سازمان پژوهش

به گزارش مجله حیات، تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، درگذشت دکتر روح الله عالمی رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت امانی به مناسبت درگذشت رئیس سابق سازمان پژوهش

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، درگذشت دکتر روح الله عالمی رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت را به خانواده معزز ایشان و جامعه بزرگ فرهنگیان کشور تسلیت گفت.

در پیام دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

با کمال تالم و تاثر درگذشت معلم مومن، اخلاق گرا و پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت را به جامعه شریف فرهنگیان و مردم قدردان ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

تلاش های مستمر و حضور خالصانه ایشان در نظام تعلیم و تربیت، آثار و ثمرات گران بهای سالها خدمت صادقانه و بدون چشم داشت به آموزش وپرورش و فرزندان این مرز و بوم در یاد و خاطره مردم عزیز و فرهنگیان گرانقدر این دیار جاودان خواهد ماند.

اینجانب ضایعه درگذشت این همکار فرزانه و استاد گرانقدر را به خانواده معزز و جامعه بزرگ فرهنگیان ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند غفار علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 482

به "پیام تسلیت امانی به مناسبت درگذشت رئیس سابق سازمان پژوهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت امانی به مناسبت درگذشت رئیس سابق سازمان پژوهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید