یاری 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: خیرین در این روزها برای خرید اقلام و تجهیزات پزشکی وارد صحنه شدند و مدیر یک شرکت تولیدی در قزوین 10 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا نموده است.

یاری 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: خیّرین در همه امور و تمامی ایام به یاری دولت آمده اند و بار هزینه های دولت را سبک نموده اند.

وی در ادامه اضافه نمود: ساخت واحدهای آموزشی و مدارس، مراکز بهداشتی و مساجد از جمله اقدامات ارزشمند خیرین بوده است قطعاً در راستای سلامت مردم و یاری به حوزه بهداشت و درمان خیرین انگیزه بیشتری دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان نمود: در بحث مهار ویروس کرونا خیرین نیز خوش درخشیدند و صحنه های زیبایی را خلق کردند و یاری های متعددی را به این حوزه داشته اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی اظهار داشت: تأمین بسته های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان، اختصاص مجتمع های تجاری و مسکونی به منظور مکان های اقامتگاهی، خرید ماسک و تجهیزات پزشکی، خرید ونتیلاتور و اکسیژن ساز بخشی از کارها و نمونه ای از این یاری ها بوده است.

حبیبی در سرانجام بیان نمود: در جدیدترین یاری خیرین یکی از واحدهای صنعتی استان قزوین به نام شرکت نفیس نخ مبلغ 10 میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین یاری نموده است که جا دارد در سال جهش فراوری که قطعاً این واحد هم نقش ارزنده ای را ایفا خواهد نمود، از اهتمام مسئولین این واحد صنعتی به بخش بهداشت و درمان تشکر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 87

به "یاری 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید