5 مسافر پرواز مشهد، اصفهان مصدوم شدند

به گزارش مجله حیات، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: پنج نفر از مسافران پرواز مشهد- اصفهان بر اثر انحراف هواپیما از باند فرودگاه مصدوم شدند.

5 مسافر پرواز مشهد، اصفهان مصدوم شدند

عباس عابدی در تبادل نظر با مهر با اشاره به حادثه خارج شدن هواپیمای پرواز مشهد - اصفهان از باند فرودگاه هنگام نشستن در فرودگاه شهید بهشتی گفت: این حادثه ساعت 17 و 20 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دو واحد آمبولانس اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد، ابراز داشت: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که یک نفر مسافر خانم 30 ساله از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و همراه با خانم 50 ساله که دچار فشار خون شد به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان اضافه نمود: یک آقا نیز دچار مشکل قلبی شد که همراه با خانم 76 ساله و آقای 63 ساله در فرودگاه درمان شدند.

پیش از این منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در تبادل نظر با اشاره به نقص فنی در پرواز مشهد - اصفهان گفت: این پرواز شماره 737 کاسپین بوده است.

وی با بیان اینکه در این پرواز 110 مسافر بوده است، اضافه نمود: این هواپیما به دلیل نقص فنی در چرخ ها از باند خارج شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1137

به "5 مسافر پرواز مشهد، اصفهان مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مسافر پرواز مشهد، اصفهان مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید